wrote:wie dan?

wrote:wie dan?

en die 1 van de 10 keer dan?wrote:Ik heb het idd ook een keer gehad, toen was ie ook een dag of 4 weg, maar die komen 9 vd 10 keer gewoon terug, maak je geen zorgen
Hoe oud is ie? Gebeurt vooral vaak als ze nog jong zijn volgens mij.
zit ook in mijn auto.... volume vol open en raampjes half open door de winkelstraat...wrote:Heerlijk even cdtje 2 van Dominator luisteren
Hahaha ja, dat is wel heel vet iddwrote:zit ook in mijn auto.... volume vol open en raampjes half open door de winkelstraat...wrote:Heerlijk even cdtje 2 van Dominator luisteren
heerlijk als ze dan kijken
HIAHIAHAIAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAuhauaiuhWHIUAWAW bwahwaBawwrote:zit ook in mijn auto.... volume vol open en raampjes half open door de winkelstraat...wrote:Heerlijk even cdtje 2 van Dominator luisteren
heerlijk als ze dan kijken
hieruit maak ik op dat me gusta bij je in de buurt woont?wrote:ziezo, weer gesocialized. ben buurt onveilig maken en zuiperngggggggg![]()
![]()
houdoe!
Een of andere manier vind ik die CD ook meer genieten dan CD 1.... komt denk door de wat hardere nummertjes eropwrote:Hahaha ja, dat is wel heel vet iddwrote:zit ook in mijn auto.... volume vol open en raampjes half open door de winkelstraat...wrote:Heerlijk even cdtje 2 van Dominator luisteren
heerlijk als ze dan kijken![]()
Ik kan helaas mijn raam niet openen hier thuis, wordt me veel te koud
Gefeliciteerdwrote:Yo Sean, It's Ma Birthday!
Gefeliciteerdwrote:Yo Sean, It's Ma Birthday!
wrote:Gefeliciteerdwrote:Yo Sean, It's Ma Birthday!