I shouldn't have asked...racist bitch. Vast omdat ik uit het oosten kwamwrote:even snel wat opgezocht
zoiets, maar dan jonger
Dat is gewoon ban-waardig...wrote:Zowrote:Ben ik toch benieuwd hoe je me eerst inbeelde xD
I shouldn't have asked...racist bitch. Vast omdat ik uit het oosten kwamwrote:even snel wat opgezocht
zoiets, maar dan jonger
Dat is gewoon ban-waardig...wrote:Zowrote:Ben ik toch benieuwd hoe je me eerst inbeelde xD
ik ken die kerel op de foto niet. weet neit waar jij vandaan kwam.I shouldn't have asked...racist bitch. Vast omdat ik uit het oosten kwam
ik ben blij dat ik het verwijdert heb.wrote:Gvd.. jammer dat ik me Hyves heb verwijderd..Afmaken zulke jochies
Jij kan soms echt een glimlach op mn gezicht toveren met de stomste postswrote:Misschien is hij wel een eckte eckte hardstyleboy!
En ook bijna een eckte eckte hardcoreboy omdat hij de remuxx van wake up luisterd!
Ik eerst ook, maar in deze situatie wil ik zo joch helemaal de grond in borenwrote:ik ben blij dat ik het verwijdert heb.wrote:Gvd.. jammer dat ik me Hyves heb verwijderd..Afmaken zulke jochies
That's why i'm herewrote:Jij kan soms echt een glimlach op mn gezicht toveren met de stomste postswrote:Misschien is hij wel een eckte eckte hardstyleboy!
En ook bijna een eckte eckte hardcoreboy omdat hij de remuxx van wake up luisterd!
And we love itwrote:That's why i'm herewrote:Jij kan soms echt een glimlach op mn gezicht toveren met de stomste postswrote:Misschien is hij wel een eckte eckte hardstyleboy!
xD Nee, heb het een tijd gemilimeterd gehad, maar nu...ja, wat zal ik het eens noemen. Heeft eigenlijk geen naamwrote:ik ken die kerel op de foto niet. weet neit waar jij vandaan kwam.I shouldn't have asked...racist bitch. Vast omdat ik uit het oosten kwam
beelde je in als een kale of gemilimeterde gast. ongeveer zoals op die foto
trolololwrote:Waarom staan mijn plaatjes hier....![]()
Nee, die foto's zijn echt te sneu voor woorden.wrote:trolololwrote:Waarom staan mijn plaatjes hier....![]()
Vond jou reactie wel prachtigwrote:Nee, die foto's zijn echt te sneu voor woorden.wrote:trolololwrote:Waarom staan mijn plaatjes hier....![]()
That's why i'm herewrote:Vond jou reactie wel prachtigwrote:Nee, die foto's zijn echt te sneu voor woorden.wrote: trololol
Toch wel een jammer dat ik Hyves verwijdert hebwrote:Krabbel van ene Corne op zijn hyves: Kun je morgen spelen
![]()
![]()
![]()
En een andere dude vraagt waarom hij allemaal hardstyle plaatjes post terwijl die het zelf ook doet volgens mij
lolwut?wrote:WTF doet dit op de Hardtraxx hyve.![]()
dan doe ik het wel.wrote:Ik eerst ook, maar in deze situatie wil ik zo joch helemaal de grond in borenwrote:ik ben blij dat ik het verwijdert heb.wrote:Gvd.. jammer dat ik me Hyves heb verwijderd..Afmaken zulke jochies
oh, wait...wrote:lolwut?wrote:WTF doet dit op de Hardtraxx hyve.![]()
wie is dat dan?
kick ik em dr gelijk van af! (tenzij ie een bekend HT lid is, maar gezien zn plaatje zal dat wel niet XD)
hahahawrote:Heb een kerstkaart gekregen op mn adres in Groningen
En ik heb géén ideeee van wie die is (naam staat er wel bij)