Dat ga ik niet zeggen. Dadelijk komt iedereen kijken.wrote:Haahaha nice, welke voetbalclub speel je?
nemelaer
Dat ga ik niet zeggen. Dadelijk komt iedereen kijken.wrote:Haahaha nice, welke voetbalclub speel je?
Niet zo heel ver weg duswrote:Dat ga ik niet zeggen. Dadelijk komt iedereen kijken.wrote:Haahaha nice, welke voetbalclub speel je?
nemelaer
Oei nu moet ik echt oppassenwrote:Niet zo heel ver weg duswrote:Dat ga ik niet zeggen. Dadelijk komt iedereen kijken.wrote:Haahaha nice, welke voetbalclub speel je?
nemelaerNiet schrikken als iemand ineens HARDTRAXX roept
Kan je meteen mijn jaarverslag lezenwrote:Waarom zie ik nu pas de hardtraxx groep op facebook

Wow ben jij daar nu pas achter? Heb je onder een steen geleefd?wrote:Waarom zie ik nu pas de hardtraxx groep op facebook
Ik hoorde er wel eens wat over maar ik heb em nooit ergens zien staan ofzo (niet echt actief gezocht maarjawrote:Wow ben jij daar nu pas achter? Heb je onder een steen geleefd?wrote:Waarom zie ik nu pas de hardtraxx groep op facebook
wrote:Ik hoorde er wel eens wat over maar ik heb em nooit ergens zien staan ofzo (niet echt actief gezocht maarjawrote:Wow ben jij daar nu pas achter? Heb je onder een steen geleefd?wrote:Waarom zie ik nu pas de hardtraxx groep op facebook)
hoe heet je op fb?wrote:Het is dat ik sowieso zo goed als niets met mijn FB doe... xD
Wil je niet weten. Overigens is die foto al een jaar oud oid, al weer outdatedwrote:hoe heet je op fb?wrote:Het is dat ik sowieso zo goed als niets met mijn FB doe... xD
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je eruit ziet.
Zowrote:Ben ik toch benieuwd hoe je me eerst inbeelde xD
did you like it?wrote:Nondeju wat een verhaal robert, eens ff lezen