Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:06 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:09 

Nou mensen het is mooi geweest ik ga me bed op zoeken vaarwel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

Season of the Witch kijken en dan slapen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:14 

Hardtraxx Addict

ik ga ook lekker slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

Niemand die bij een telefoon zaakie werkt en me is een objectief kan helpen :P
En BlackBerry lijkt me niet echt wat!
sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:17 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Hoe 2 rivaliserende clubs samenwerken.
Wij hadden vanavond een wedstrijd tegen de andere club uit holten. 5-0 gewonnen. Maar het belangrijkste is, bij terugkomst in de kleedkamer blijkt dat er broeken, schoenen, portemonnees, telefoons en zelfs een schooltas gestolen te zijn. Dus ik spring samen met een andere jongen bij de verzorgster in de auto, scheuren met 120 naar het station. Ik spring uit de auto, en zie een jongen (licht getint, oorbelletjes, petje) en een meisje (sletje, donker haar, klein) staan aan de andere kant van het station. Ik wist dat hun gesignaleerd waren bij de voetbal. Ik loop rustig daar heen, loop ze voorbij, kijk ze een keer aan. Zie ik 2 meter verderop onze voetbaltas, waar normaal de shirtjes in zitten, staan achter een paal. Ik pak die tas, en ik schreeuw, ja jongens kom maar, t zijn ze. Dus ondertussen waren er al meerdere aangekomen. Van holten en van ons. Ze werden bang en renden langs het spoor. Dus wij gingen er niet achteraan. Politie gebeld. Ondertussen reden er al 5 auto's met blauwwitters, wij dus, en 5 auto's van vv holten rond. En 4 brommers, scooters. En paar lui op de fiets. Allemaal op zoek naar die lui. Overal zag je auto's scheuren en zoeken. Samen met 2 politieauto's en beveiligingsbedrijf. Uiteindelijk niet terug gevonden. Wel dus de tas met broeken en schoenen. Een paar telefoons en portemonnees zijn nog weg.
Man wat een avondje...

jezus dat meen je niet
fucking triest :mad:
Wel nice die samenwerking, beetje jammer dat je ze niet hebt gepakt. Moest toch makkelijk mogelijk zijn...

Oja en Henk Jan gewoon een nieuwe HTC nemen, Android is het beste wat er is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hoe 2 rivaliserende clubs samenwerken.
Wij hadden vanavond een wedstrijd tegen de andere club uit holten. 5-0 gewonnen. Maar het belangrijkste is, bij terugkomst in de kleedkamer blijkt dat er broeken, schoenen, portemonnees, telefoons en zelfs een schooltas gestolen te zijn. Dus ik spring samen met een andere jongen bij de verzorgster in de auto, scheuren met 120 naar het station. Ik spring uit de auto, en zie een jongen (licht getint, oorbelletjes, petje) en een meisje (sletje, donker haar, klein) staan aan de andere kant van het station. Ik wist dat hun gesignaleerd waren bij de voetbal. Ik loop rustig daar heen, loop ze voorbij, kijk ze een keer aan. Zie ik 2 meter verderop onze voetbaltas, waar normaal de shirtjes in zitten, staan achter een paal. Ik pak die tas, en ik schreeuw, ja jongens kom maar, t zijn ze. Dus ondertussen waren er al meerdere aangekomen. Van holten en van ons. Ze werden bang en renden langs het spoor. Dus wij gingen er niet achteraan. Politie gebeld. Ondertussen reden er al 5 auto's met blauwwitters, wij dus, en 5 auto's van vv holten rond. En 4 brommers, scooters. En paar lui op de fiets. Allemaal op zoek naar die lui. Overal zag je auto's scheuren en zoeken. Samen met 2 politieauto's en beveiligingsbedrijf. Uiteindelijk niet terug gevonden. Wel dus de tas met broeken en schoenen. Een paar telefoons en portemonnees zijn nog weg.
Man wat een avondje...

Deventer, wat een volk. -.- En dat ze getint zijn verbaasd me helemaal niets meer, gewoon opknopen die lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:19 

Bierkoning

wat een geniale vent is die Phil Taylor toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

gezien in de bios vond hem wel vet :D (ook de film waar de vocals van Kodex - The Witch uitkomen)

maar btw @ (weet niet meer wie zij dat HT te druk word) dat valt ook wel mee hoor, ik zie soms wel wat nieuwe maar het is nog steeds (bijna) de zelfde groep hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
jezus dat meen je niet
Wel nice die samenwerking, beetje jammer dat je ze niet hebt gepakt. Moest toch makkelijk mogelijk zijn...

Mja ik kan ze wel op de bek slaan, maar wat als hij iets bij zich heeft, een jongen uit mn team had een mes in zn tas zitten om bolletjes open te snijden. En die tas hadden ze ook mee genomen dus ik gokte het er niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
een jongen uit mn team had een mes in zn tas zitten om bolletjes open te snijden.

cokedealertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:24 

eeey.. ik zoek naar een paar hardstyle nummers van een 'dj' tis gewoon iets amateuristisch maar voor de grap bedoelt :P
van die geiten geluiden, eenden geluiden maar kan helaas niet meer op de naam komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:26 

Bierkoning

MovingMadness schreef:
eeey.. ik zoek naar een paar hardstyle nummers van een 'dj' tis gewoon iets amateuristisch maar voor de grap bedoelt :P
van die geiten geluiden, eenden geluiden maar kan helaas niet meer op de naam komen :(

DJ Piss Off?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:28 

Haha nee, het heeft hier volgens mij wel is ergens op Hardtraxx gestaan maar weet echt niet meer hoe het heet klonk echt super debiel.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
jezus dat meen je niet

Oja en Henk Jan gewoon een nieuwe HTC nemen, Android is het beste wat er is :worship:

heb er niet zo veel verstand van, maar zien er wel blinkie uit! limiet is toch eigenlijk wel 30 euro per maand want zoveel verbruik ik nou ook niet weer
ben echt een noob wat mobiels betreft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Parvuz schreef:
een jongen uit mn team had een mes in zn tas zitten om bolletjes open te snijden.

cokedealertje?

Indien je niet trollt: bolletjes zijn broodjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:34 

Hardtraxxer

30 euro kan prima hoor, informeer maar is.. ik heb een HTC désiré en die werkt uber super dus dat wil cast wel voor 30eu. T werkt iig super dat Android! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

Wat is de aanschafprijs dan zo ongeveer?
ga zeker even informeren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Tekkel en geit?
MovingMadness schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

nou daar kun je wel van slapen, god wat een saaie film is dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:41 

Hardtraxxer

Bij een abonnement kost ie wss niks. Dan krijg je em gwn bij het abbo. Zo wil je em toch afsluiten of kopen en daarbij abbo? Dan kost ie wel boven de 100 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:51 

Parvuz schreef:
Beuntie schreef:
jezus dat meen je niet

Mja ik kan ze wel op de bek slaan, maar wat als hij iets bij zich heeft, een jongen uit mn team had een mes in zn tas zitten om bolletjes open te snijden. En die tas hadden ze ook mee genomen dus ik gokte het er niet op.

Ben je zelf wat kwijt Parvuz? Maar idd, spoor opjagen en hopen dat de trein iets te vroeg is uit beide kanten....
Die lui verzieken het voor de goeie als die er al zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:57 

dj-rico01 schreef:
Tekkel en geit?
MovingMadness schreef:

Ook niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:20 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
dj-rico01 schreef:
Tekkel en geit?
MovingMadness schreef:

Ook niet :(

http://www.youtube.com/watch?v=JCD8ezcZF78 ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:26 

Haha nee, waren echte eenden geen badeend geluid xd
Die lui hebben allemaal van die debiele nummers ook van die domme namen kan er echt niet opkomen :P
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic