Parvuz schreef:
Hoe 2 rivaliserende clubs samenwerken.
Wij hadden vanavond een wedstrijd tegen de andere club uit holten. 5-0 gewonnen. Maar het belangrijkste is, bij terugkomst in de kleedkamer blijkt dat er broeken, schoenen, portemonnees, telefoons en zelfs een schooltas gestolen te zijn. Dus ik spring samen met een andere jongen bij de verzorgster in de auto, scheuren met 120 naar het station. Ik spring uit de auto, en zie een jongen (licht getint, oorbelletjes, petje) en een meisje (sletje, donker haar, klein) staan aan de andere kant van het station. Ik wist dat hun gesignaleerd waren bij de voetbal. Ik loop rustig daar heen, loop ze voorbij, kijk ze een keer aan. Zie ik 2 meter verderop onze voetbaltas, waar normaal de shirtjes in zitten, staan achter een paal. Ik pak die tas, en ik schreeuw, ja jongens kom maar, t zijn ze. Dus ondertussen waren er al meerdere aangekomen. Van holten en van ons. Ze werden bang en renden langs het spoor. Dus wij gingen er niet achteraan. Politie gebeld. Ondertussen reden er al 5 auto's met blauwwitters, wij dus, en 5 auto's van vv holten rond. En 4 brommers, scooters. En paar lui op de fiets. Allemaal op zoek naar die lui. Overal zag je auto's scheuren en zoeken. Samen met 2 politieauto's en beveiligingsbedrijf. Uiteindelijk niet terug gevonden. Wel dus de tas met broeken en schoenen. Een paar telefoons en portemonnees zijn nog weg.
Man wat een avondje...
jezus dat meen je niet
fucking triest
Wel nice die samenwerking, beetje jammer dat je ze niet hebt gepakt. Moest toch makkelijk mogelijk zijn...
Oja en Henk Jan gewoon een nieuwe HTC nemen, Android is het beste wat er is