vind ik eigenlijk maar saaiwrote:harderstate
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Proef mijn sarcasmewrote:vind ik eigenlijk maar saaiwrote:harderstate
-
RHardtraxx Veteran
dacht al.....wrote:Proef mijn sarcasmewrote:vind ik eigenlijk maar saaiwrote:harderstate
hoeveel heb je er te koop HJ?wrote:scooter kope ofwawrote:waarom is hardtraxx nou weer dood dan?
-
E
ja, de halsslagader voelt geen pols, reanimatie is zinloos.
hey, kut!
pilletje kope?
hey, kut!
pilletje kope?
-
G
Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
-
E
ik ga nog ff spel spelen en dan slape 
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Klopt, denk dat iedereen het te druk heeftwrote:Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
-
RHardtraxx Veteran
idd, alleen ik weet niet waardoorwrote:Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
-
G
Teveel inhoudloos gespam. Geen conversaties. En teveel irritante mensenwrote:idd, alleen ik weet niet waardoorwrote:Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
-
RHardtraxx Veteran
gespam oke maar teveel irritante mensen denk ik niet, want die kan je gewoon negerenwrote:Teveel inhoudloos gespam. Geen conversaties. En teveel irritante mensenwrote:idd, alleen ik weet niet waardoorwrote:Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
-
T
Hé riep je mijwrote:En teveel irritante mensenwrote:idd, alleen ik weet niet waardoorwrote:Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
maar volgens mij zijn het nog steeds de zelfde mensen die heer posten dan eerder? misschien een aantal er bij maar het zijn niet zoveel mensen dat het door hun verandertwrote:Teveel inhoudloos gespam. Geen conversaties. En teveel irritante mensenwrote:idd, alleen ik weet niet waardoorwrote:Ikben het wel met robert eens, laatste tijd is de gezelligheid weg
Het klopt wel. De mensen waarvoor ik op dit forum kom, die spreek ik ook wel via andere social media. Dus ja, dan wordt ik hier minder actief en wordt het minder leuk. Denk dat anderen dat ook wel hebben. Het wordt gewoon te druk, waardoor je het overzicht kwijt raakt en daardoor spreek je de mensen wel op een andere manier.
haha zo truewrote:Het klopt wel. De mensen waarvoor ik op dit forum kom, die spreek ik ook wel via andere social media. Dus ja, dan wordt ik hier minder actief en wordt het minder leuk. Denk dat anderen dat ook wel hebben. Het wordt gewoon te druk, waardoor je het overzicht kwijt raakt en daardoor spreek je de mensen wel op een andere manier.
ik spreek op henk-jan en skitzo na verder niemand buiten het forumwrote:Het klopt wel. De mensen waarvoor ik op dit forum kom, die spreek ik ook wel via andere social media. Dus ja, dan wordt ik hier minder actief en wordt het minder leuk. Denk dat anderen dat ook wel hebben. Het wordt gewoon te druk, waardoor je het overzicht kwijt raakt en daardoor spreek je de mensen wel op een andere manier.
nee hoor, master spammer roberttt suggereert datwrote:Hoi vrindenHardtraxx dood?
fiuuuuw, dacht al even dat m'n leven wegvloeide.wrote:nee hoor, master spammer roberttt suggereert datwrote:Hoi vrindenHardtraxx dood?
Spam niet meer . En ja dat vind ikwrote:nee hoor, master spammer roberttt suggereert datwrote:Hoi vrindenHardtraxx dood?
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
al afkick verschijnselen dan?wrote:ben al sinds vorige week vrijdag gestopt met spammen. En ja dat vind ikwrote:nee hoor, master spammer roberttt suggereert datwrote:Hoi vrindenHardtraxx dood?
trillen oid?
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
te druk inderdaad, geen groep meerwrote:Het klopt wel. De mensen waarvoor ik op dit forum kom, die spreek ik ook wel via andere social media. Dus ja, dan wordt ik hier minder actief en wordt het minder leuk. Denk dat anderen dat ook wel hebben. Het wordt gewoon te druk, waardoor je het overzicht kwijt raakt en daardoor spreek je de mensen wel op een andere manier.
Ik heb gewoon in 2 dagen 100 posts meer gehaald dan Robert. Best ernstig 
Dus hoe kunnen we het weer gezellig maken, of moet ik dan wel zoals henk jan zei