Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Haha, ja das waar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:00 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
El Mare schreef:
Als je naar Redixx gaat, welke tent in Groesbeek? De Hoeve? De Linde?

redixx is in de hoeve, en adaro draait in de linde, dacht ik!
redixx draait geloof ik 6uur lang? en adaro maar een uurtje of zo iets! dus we twijfelen nog een beetje!

Haha daar woon ik! Als je naar de Hoeve wilt zou ik snel kaarten kopen, bijna uitverkocht. Dat feestje bij de Linde is echt zo'n teenerdisco feestje, plus het geluid is ook echt om te huilen daar meestal, en het volk wat er op zo'avond loopt al helemaaal. Zaaltje waar Adaro staat is ook niet echt heel geweldig (Moet er zelf ook wel eens draaien en dan staat het al redelijk vol, moet je nagaan als hij er staat.). Ondanks Adaro zou ik toch voor de Hoeve kiezen als ik jou was. (En als je lekkere GunzForHire promo´s wilt horen kun je net zo goed naar de Hoeve, want Redixx draait ze ook.)

Ga vanavond zelf ook naar de Hoeve
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

thanks! zal het eens in de groep gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Ruubiie schreef:
El Mare schreef:

redixx draait geloof ik 6uur lang? en adaro maar een uurtje of zo iets! dus we twijfelen nog een beetje!

Haha daar woon ik! Als je naar de Hoeve wilt zou ik snel kaarten kopen, bijna uitverkocht. Dat feestje bij de Linde is echt zo'n teenerdisco feestje, plus het geluid is ook echt om te huilen daar meestal, en het volk wat er op zo'avond loopt al helemaaal. Zaaltje waar Adaro staat is ook niet echt heel geweldig (Moet er zelf ook wel eens draaien en dan staat het al redelijk vol, moet je nagaan als hij er staat.). Ondanks Adaro zou ik toch voor de Hoeve kiezen als ik jou was. (En als je lekkere GunzForHire promo´s wilt horen kun je net zo goed naar de Hoeve, want Redixx draait ze ook.)

Nja de Hoeve ken ik vooral van die steek/schietpartij (weet zo even niet welke van de 2), lijkt me genoeg te zeggen over het volk wat daar naartoe gaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

die steekpartij waarvan redixx zn broer is gedood? die bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

Nee, nee bij de Hoeve was vorig jaar iemand neergestoken/geschoten (weet zo even niet meer welke van de twee), maar dat zegt mij al genoeg wat voor volk daar op afkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

ai, nou we gaan het meemaken vanavond.. zal wel iets meevallen denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Niet teveel naar andere dames kijken, want dan heb je geen leuke avond in de Hoeve (aanleiding van die steekpartij toen) >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

serious.. echt ziek, nou ik kijk lekker naar de dj dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:46 

Donateur

Maar was dat toen een hardstyle feest of zo'n bounce bounce antillianen party??
Hier in de buurt hebben we zulke feesten namelijk ook en als er in diezelfde tent een hardstyle feest word gegeven is er niets, anders inderdaad altijd vechtpartijen enzo :/

ps: is overigens niet racistisch bedoeld, maar het is helaas wel altijd zulk soort feesten waar het enorm uit de hand loopt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Nja, is misschien ook wel een beetje een vooroordeel hoor, zal echt niet elke keer zo'n idioot rondlopen :P
Ehm ja dat was volgens mij gewoon een Nederlandse jongen die dat gedaan had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:47 

Hardtraxx Addict

Die steekpartij was een incident, helaas een waarbij Koen het leven heeft moeten laten. De Matrixx heeft ook een schietincident gehad, en daar heb ik ook altijd een mooie tijd met gezellige mensen. Bedoelde met het volk bij De Linde ook meer die bontkraagjes van 15 die populair doen.

Haha El Mare, als je niet weet waar het over gaat, of dingen niet zeker weet, kun je er beter niks over zeggen. Aanleiding van die steekpartij (geen schietpartij) was geen vrouw hoor. Ik ken een aantal mensen die nog steeds elke dag lopen met het verlies van hun broer en/of vriend, zie liever niet dat daar onwaarheden over worden rondgespreid. Slachtoffer van die desbtreffende steekpartij/moord is trouwens ook de broer van Redixx, dat is ook de reden dan Untill we meet again is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat idd.
En bij The Matrixx is idd ook een schietpartij geweest, maar dat is inmiddels alweer 12 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:08 

Artiest

El Mare schreef:
Nee, nee bij de Hoeve was vorig jaar iemand neergestoken/geschoten (weet zo even niet meer welke van de twee), maar dat zegt mij al genoeg wat voor volk daar op afkomt.

Waar jij ook woont, er is vast ooit iets gebeurd. Zegt dat ook genoeg over jouw woonplaats? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:13 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Die steekpartij was een incident, helaas een waarbij Koen het leven heeft moeten laten. De Matrixx heeft ook een schietincident gehad, en daar heb ik ook altijd een mooie tijd met gezellige mensen. Bedoelde met het volk bij De Linde ook meer die bontkraagjes van 15 die populair doen.

Haha El Mare, als je niet weet waar het over gaat, of dingen niet zeker weet, kun je er beter niks over zeggen. Aanleiding van die steekpartij (geen schietpartij) was geen vrouw hoor. Ik ken een aantal mensen die nog steeds elke dag lopen met het verlies van hun broer en/of vriend, zie liever niet dat daar onwaarheden over worden rondgespreid. Slachtoffer van die desbtreffende steekpartij/moord is trouwens ook de broer van Redixx, dat is ook de reden dan Untill we meet again is gemaakt.

en living for the moment is ook een track die daarvoor is gemaakt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:

Was dat bij de Hoeve dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Nee, die was er toen al
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:16 

oostzaner schreef:
ik kan jou wel een lesje leren, maar dan ben ik volgens sommige *kuck*biscuit*kuch* corrupt.

:whistle:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:18 

Taxi schreef:
Ruubiie schreef:
El Mare schreef:

De Linde is echt de allergrootste graftent waar ik ooit geweest ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

ff een meetingkje doen dan taxi? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:20 

Kraak... Piep...

Bij ons hoef je geen eens een feest te hebben en er is al een vecht/steekpartij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:23 

D-Nemacyst schreef:
Bij ons hoef je geen eens een feest te hebben en er is al een vecht/steekpartij

Groesbeek = messentrekkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig hoort dat ook bij Duitsland >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:25 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Taxi schreef:

Nee, Until we meet again is daarvoor gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:26 

El Mare schreef:
Gelukkig hoort dat ook bij Duitsland >.<

wat is dat voor een domme opmerking?
Vorige  1 ... 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic