Dunno, das audacity?wrote:Dat weet ik dus niet. Daarom vraag ik het.
Vraag anders even in Producers topic
Geen ervaring daarmee!
Dunno, das audacity?wrote:Dat weet ik dus niet. Daarom vraag ik het.
Ook al, heel HT begint baas te wordenwrote:Haha Davey (daveytl) is echt een baasWát een koning!
Gewoon een baas. Lekkere chicks kussen en zo.wrote:Ook al, heel HT begint baas te wordenwrote:Haha Davey (daveytl) is echt een baasWát een koning!
![]()
Explain?
wrote:Gewoon een baas. Lekkere chicks kussen en zo.wrote:Ook al, heel HT begint baas te wordenwrote:Haha Davey (daveytl) is echt een baasWát een koning!
![]()
Explain?
Morgen! Iedereen vandaag weer naar familie/schoonfamilie?wrote:Goedemorgen
Jup de hele dagwrote:Morgen! Iedereen vandaag weer naar familie/schoonfamilie?wrote:Goedemorgen
Helaas welwrote:Morgen! Iedereen vandaag weer naar familie/schoonfamilie?wrote:Goedemorgen
Idd,gelukkig gaan wij vamdaag niet nog een keer naar famillie, vind 1x van 3 tot 11 uur wel genoegwrote:Blij wanneer dat hele kerst gebeuren weer achter de rug is, kan iedereen weer normaal doen. Meest vervelende periode van het jaar.
redixx is in de hoeve, en adaro draait in de linde, dacht ik!wrote:Als je naar Redixx gaat, welke tent in Groesbeek? De Hoeve? De Linde?
Het zijn wel 2 kuttentenwrote:redixx is in de hoeve, en adaro draait in de linde, dacht ik!wrote:Als je naar Redixx gaat, welke tent in Groesbeek? De Hoeve? De Linde?
redixx draait geloof ik 6uur lang? en adaro maar een uurtje of zo iets! dus we twijfelen nog een beetje!
wrote:Het zijn wel 2 kuttentenwrote:redixx is in de hoeve, en adaro draait in de linde, dacht ik!wrote:Als je naar Redixx gaat, welke tent in Groesbeek? De Hoeve? De Linde?
redixx draait geloof ik 6uur lang? en adaro maar een uurtje of zo iets! dus we twijfelen nog een beetje!