Wie viert hier echt kerst like the Americans
Zulle we ruilen?wrote:oh die zet m gerust nog harderwrote:Zal je moeder leuk vinden.![]()
Zulle we ruilen?wrote:oh die zet m gerust nog harderwrote:Zal je moeder leuk vinden.![]()
Thx voor de interessewrote:Sunrise8 is je auto al gemaakt?
Door tikkertje via priveberichten te sturen?? Ja daar doe ik aan mee haha.wrote:Wie viert hier echt kerst like the Americans
Headhunterz
Created a Soundcloud page and uploaded some electro house stuff I did last year.
Remember it's just for fun. Exploring techniques. Enjoy! soundcloud.com/shilomusic
Moet je vaker doen, zo'n kind aanrijden.wrote:Vrijdag naar schadebedrijf gegaan, kom ik daar, zegt die man dat er niets in het systeem staat voor een afspraak van een technisch inspecteur van Interpolis. Dus ik Interpolis bellen, zeggen ze dat het al is afgehandeld doordat schadebedrijf foto's had gemaakt en die opgestuurd. Totale kosten: 768 euro.
Dus alles is goed, nu nog even wachten totdat de verzekering het geld uitkeert en dan gaat die voor een deel gemaakt worden en steek ik een deel in m'n zak
haha me ma ging ook mee toen ik hier in discotheek op HC party moest draaien xDwrote:wrote:oh die zet m gerust nog harderwrote:Zal je moeder leuk vinden.![]()
![]()
wat voor relaxte moeder heb jij????
die van mij luistert alleen maar klassiek
Dus toch! Ik dacht al zie ik Alex daar nou of toch niet? Maar tochwrote:Vannacht bij glazen huis geweest maar stelde niet veel voor
wrote:@sunrise .. autos zijn duur heik had laatst apk kostte me 970 euro
gelukkig betaal ik nie zelfverwend nest
Haha eigenlijk wel, maar dan moet het niet mijn schuld zijn natuurlijk.wrote: Moet je vaker doen, zo'n kind aanrijden.
een is een serie die ik op dvd heb, maar ik heb geen zin om de dvd aan te sluitenwrote:Robkuh waarommmmmm

Dan zal ze Oh My Sun wel kunnen waarderenwrote:Zulle we ruilen?wrote:oh die zet m gerust nog harderwrote:Zal je moeder leuk vinden.![]()
Mijne luistert naar Italiaanse opera
In wat voor auto rijd jij dan?wrote:doe ik toch iets beter met mijn auto
Bouwjaar: Juni 2011
KM's: 3446
voor elk verkocht shirt krijgt HHZ een 1euro....wrote:Moeders heeft even kleren gelocht voor mijeen shirt met daar op: Let the bass kick
feel like a boss
wrote:Moeders heeft even kleren gelocht voor mijeen shirt met daar op: Let the bass kick
feel like a boss