vage clip, maar wel waarheid in de teksten die er in zitten!
met vandaag: traxxstorm records Amnesys podcast
Kijk wel al ongeveer de hele weekwrote:Iemand kijkt hier SR2011.
vanaf vanavond half negen als armin van buuren zn werk doet om 9 uurwrote:Kijk wel al ongeveer de hele weekwrote:Iemand kijkt hier SR2011.
vorig jaar had ik tijdens sr vakantie, toen keek ik echt heel vaak. Nu heb ik het helaas te druk en kan ik maar kleine uurtjes kijken. Ik heb vannacht van 12 tot 2 zitten kijken.wrote:Kijk wel al ongeveer de hele weekwrote:Iemand kijkt hier SR2011.
Vannacht van 2 tot 4 gekeken. Moet wat als je niet kan slapenwrote:Kijk wel al ongeveer de hele weekwrote:Iemand kijkt hier SR2011.
Zou het wat wezen?wrote:Question. Last year I made some electro house stuff for fun in my free time. I could just upload it for teh lulz. Would you like to hear it?
Dat ken ikwrote:godverdommese kutnek... waarom moet ik zo idioot in slaap vallen...
bij mij zit het dan vanuit mijn schouder tot onder mijn kaak vast... zo maar is even een warme douche pakkenwrote:Dat ken ikwrote:godverdommese kutnek... waarom moet ik zo idioot in slaap vallen...Ik word ook altijd wakker en dan staat me nek serieus op 85 graden schuin van me lijf. Nooit last van me nek, maar wel echt heeel vaag
![]()
ps: Goedemorgen HT
zeker, vooral op 45 graadjes en dan zitten op de grondwrote:Warme douche is altijd lekker!
Wat helpt is de douchekop met massagestraal ff op de pijnlijke plekken zetten, dan voel je je zo weer fit als een hoendjewrote: bij mij zit het dan vanuit mijn schouder tot onder mijn kaak vast... zo maar is even een warme douche pakken
oh die zet m gerust nog harderwrote:Zal je moeder leuk vinden.
wrote:oh die zet m gerust nog harderwrote:Zal je moeder leuk vinden.![]()