En het aantal jaren zegt ook niks, kijk wat voor sets The Prophet vroeger neerzetten, vergeleken met het play/pause werk dat ie nu doet.wrote:Is dat een reden om, ondanks het maandsalaris per boeking, fouten te maken?wrote:Kijk hoelang zany al bezig is vergeleken met NC?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Dus jij legt graag €50,- voor alleen een paar namen neer en neemt het op de koop toe dat het eigenlijek werk (mixen) niet goed is. Wat jij wiltwrote:Nee, maar wel de ervaring.wrote:Is dat een reden om, ondanks het maandsalaris per boeking, fouten te maken?wrote:Kijk hoelang zany al bezig is vergeleken met NC?
Wat een nutteloze discussie.
Het mixwerk van Ran-D is in die set niet best, boeiend. Hij kan echt wel beter.
-
T
Nee ik leg 50 euro neer om drugs te gaan gebruiken en los te gaan 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Wat jij wilt, maar dit blijft toch een discussie zonder eindwrote:Nee ik leg 50 euro neer om drugs te gaan gebruiken en los te gaan
-
T
Oke dan stoppen we met deze discussie 
Hoorde dat Zany ook aan het prutsen was tijdje geleden.
Maakt mij persoonlijk weinig uit als een DJ veel fouten maakt, ik merk het toch niet vaak
Als je zelf geen DJ-ervaring hebt, heb je er denk ik ook niet snel last van.
Maakt mij persoonlijk weinig uit als een DJ veel fouten maakt, ik merk het toch niet vaak
Om me ff te mengen in de nutteloze discussie...
Ik denk niet dat de eigenaar van een discotheek het wat uit maakt of het mixwerk perfect is van de DJ die hij geboekt heeft. Het gaat er hem om dat zijn naam mensen trekt, die allemaal gaan drinken, het liefst mixdrankjes. Daar gaat het hem om, niet of Ran-D een top set in elkaar mixt.
Ik denk niet dat de eigenaar van een discotheek het wat uit maakt of het mixwerk perfect is van de DJ die hij geboekt heeft. Het gaat er hem om dat zijn naam mensen trekt, die allemaal gaan drinken, het liefst mixdrankjes. Daar gaat het hem om, niet of Ran-D een top set in elkaar mixt.
-
T
We zijn gestopt met die discussiewrote:Hoorde dat Zany ook aan het prutsen was tijdje geleden.
Maakt mij persoonlijk weinig uit als een DJ veel fouten maakt, ik merk het toch niet vaak![]()
Zany overkomt ook wel eens wat vaker een fout 
-
T
wrote:Zany overkomt ook wel eens wat vaker een fout
wrote: We zijn gestopt met die discussie
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Sinds jaar en dagwrote:sinds wanneer zit er een timer tussen wanneer je berichten mag plaatsen?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
De prijs van een artiest is niet wat hij er ook voor krijgt he. Meeste geld gaat gewoon naar Platinum denk ik.wrote:Is dat een reden om, ondanks het maandsalaris per boeking, fouten te maken?wrote:Kijk hoelang zany al bezig is vergeleken met NC?
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Jij hebt special powerswrote:dat bedoel ik
Prijs voor een A DJ bij platinum is volgens mij 4kwrote:De prijs van een artiest is niet wat hij er ook voor krijgt he. Meeste geld gaat gewoon naar Platinum denk ik.wrote:Is dat een reden om, ondanks het maandsalaris per boeking, fouten te maken?wrote:Kijk hoelang zany al bezig is vergeleken met NC?
dat blijkt ik kon er 3 binnen 20 seconden doen.wrote:Jij hebt special powerswrote:dat bedoel ik![]()
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Regel is dat ik die krijg, dan kotm mijn aantal nuttige posts ten goedewrote:dat blijkt ik kon er 3 binnen 20 seconden doen.wrote:Jij hebt special powerswrote:dat bedoel ik![]()
![]()
-
T
Wat denk je dan van mijn opmerkingen 
wat is dat gezeik op youtube over google ofzo? 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
wat bedoel je?wrote:wat is dat gezeik op youtube over google ofzo?
Ik moest eerst een of ander account aanmaken en nu me telefoon nummer invullen, maar ik heb niet eens internet op me mobielwrote:wat bedoel je?wrote:wat is dat gezeik op youtube over google ofzo?
je kan alleen nog met een google account op yt OF je moet je yt-account verbinden met je google account.
en ik vind het geen gezeik, want via dat kan ik dingen downloaden via android market.
en ik vind het geen gezeik, want via dat kan ik dingen downloaden via android market.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Das om je account te verieverennernenren, om te voorkomken dat robots accounts aanmakenwrote:Ik moest eerst een of ander account aanmaken en nu me telefoon nummer invullen, maar ik heb niet eens internet op me mobielwrote:wat bedoel je?wrote:wat is dat gezeik op youtube over google ofzo?
oh maar krijg ik dan geen dingen op me mobiel enzo, zoals smsjes en al die shit
nope.
volgens mij is het zelfs mogelijk om 0612345678 neer te zetten.