De roze is lekker 
Nu maar hopen dat ze het mooi vind als ik het geef
Voor nu: slapen! Morgen weer heel de dag werken.
Truste HT!
Je moet ze in de vriezer doen heb je danoontje ijsjeswrote:JAaaa !lekkurrrr
Haha ik doe dat nog steeds man ik ben echt verslaafd aan die ijsjeswrote:Dat deden wij vroegah ook wel
Volgende keer samen danooontje etenwrote:Haha ik doe dat nog steeds man ik ben echt verslaafd aan die ijsjeswrote:Dat deden wij vroegah ook wel
Jaaaawrote:Volgende keer samen danooontje eten
Inderdaad koffielepeltje erin en goanwrote:hahah ja lepeltje erin, in de vriezer en dan is die nog lekkerder
Kom volgend jaar wel is langs! Voor Knock Out ofzo hahawrote:Jaaaawrote:Volgende keer samen danooontje etenZo lekker ook als je goed stoned ben he
In Februari ben ik weekie alleen thuis dan langswrote:Kom volgend jaar wel is langs! Voor Knock Out ofzo hahawrote:Jaaaawrote:Volgende keer samen danooontje etenZo lekker ook als je goed stoned ben he
Haha ik weet ook een andere dame die je kan vragen en jij heb dr facebookwrote:Is ook goed!! Gezelliglwkker aan de danoontje (l)
Kom je ook Mandy
Ja ik dacht ik zal maar geen naam noemenwrote:Whahahahahhahah begint met een C
![]()
Als die komt
wrote:Ja ik dacht ik zal maar geen naam noemenwrote:Whahahahahhahah begint met een C
![]()
Als die komt
Ja man dat was echt de ultieme setting ik was ook nog nooit zo goed op wiet gegaan volgens mij zoals toenwrote:Wat was dat geniaal toenBijna haar kamer in gelopen
lekkah lekkahwrote:Jaaaawrote:Volgende keer samen danooontje etenZo lekker ook als je goed stoned ben he
Inderdaad koffielepeltje erin en goanwrote:hahah ja lepeltje erin, in de vriezer en dan is die nog lekkerder
Nóg grotere spierballen?wrote:Lekker een danoontje eten, hopen dat ik nu wat grotere spierballen krijg
wrote:Ja, ik weet dat ze al ENORM zijn.. en heb je op loudness ook goed laten zien hoe sterk ik benwrote:Nóg grotere spierballen?wrote:Lekker een danoontje eten, hopen dat ik nu wat grotere spierballen krijg
Jah ik werd er gewoon bang van, al die krachtwrote:Ja, ik weet dat ze al ENORM zijn.. en heb je op loudness ook goed laten zien hoe sterk ik benwrote:Nóg grotere spierballen?wrote:Lekker een danoontje eten, hopen dat ik nu wat grotere spierballen krijg
Chanouuuuwrote:Haha ik weet ook een andere dame die je kan vragen en jij heb dr facebookwrote:Is ook goed!! Gezelliglwkker aan de danoontje (l)
Kom je ook Mandy