Ik maak dat altijd zelf nog uit he, of het een goeie avond voor mij is 
wrote:Goeienavond!
2009 stond ie buiten voor de hc tent :pwrote:Fantasy Island 2010 volgens mij, heb toen de hele dag bij de hc gestaan omdat de mainstage te hard zoog
wrote:Ik verveel me de pokkentyfus
wrote:wrote:Ik verveel me de pokkentyfus
wrote:wrote:wrote:Ik verveel me de pokkentyfus
wrote:Nope, teveel moeite (A)wrote:Nog mensen die naar serious request gaan deze week?
nope, te ver weg....wrote:wrote:Nope, teveel moeite (A)wrote:Nog mensen die naar serious request gaan deze week?
Kom chillen?wrote:wrote:Ik verveel me de pokkentyfus
Same herewrote:Ik verveel me de pokkentyfus

?wrote:In welke volgorde?
Geen idee hoe oud ie is, van m'n oma "gekregen" toen zij't bejaardehuis in ging.wrote:Est. 1884?
Danooooooooontje poweeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwrote:Lekker een danoontje eten, hopen dat ik nu wat grotere spierballen krijg
Teveel werk.wrote:Waarom releasen de meeste labels standaard geen radio edits mee?
Je kunt zelf ook gewoon de intro/outro eruit knippen hewrote:Waarom releasen de meeste labels standaard geen radio edits mee?
Doe ik ook, maar ben er niet echt snel/ handig mee en als je dan redelijk wat nummers moet doen kan dat best frustrerend zijn.wrote:Je kunt zelf ook gewoon de intro/outro eruit knippen hewrote:Waarom releasen de meeste labels standaard geen radio edits mee?