Nopé, ook niet. 
Kom je oorspronkelijk niet uit Friesland dan
?
Nee kom wel uit Friesland. ben geboren in Sneek vader komt uit Leeuwarden en Moeder uit Sneek.
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Hij is geen eckte eckte Fries. Kutnederlander...
Een echte dus
.
Ik ben geboren in Delft, verhuisd naar Someren toen ik 8 was, en nu woon ik in Breda
.
Ik ben geboren in Delft, verhuisd naar Someren toen ik 8 was, en nu woon ik in Breda
wrote:Een echte dus.
Ik ben geboren in Delft, verhuisd naar Someren toen ik 8 was, en nu woon ik in Breda.
Breda? Was ik zondag nog
Wat was je er wezen doenwrote:wrote:Een echte dus.
Ik ben geboren in Delft, verhuisd naar Someren toen ik 8 was, en nu woon ik in Breda.
Breda? Was ik zondag nog
Pff, vandaag al 50 posts geplaatst @ Hardtraxx
.
Ik ging naar KSwoosh om daar te wachten tot ik weer 'normaal' was en mijn mobiel opgeladen was.. Om vervolgens weer naar Sneek te gaan 
'ik 80
'
'ik 80
Haha lekkerwrote:Ik ging naar KSwoosh om daar te wachten tot ik weer 'normaal' was en mijn mobiel opgeladen was.. Om vervolgens weer naar Sneek te gaan
'ik 80'
Lekker reisje heb je dan ook zeg
Jup prachtige reis
anderhalf uur naar Breda om vervolgens weer 4 uren terug te moeten naar Sneek
Ging weer nergens over
Ging weer nergens over
Volgende keer mag je wel hier blijven pittenwrote:Jup prachtige reisanderhalf uur naar Breda om vervolgens weer 4 uren terug te moeten naar Sneek
![]()
Ging weer nergens over
wrote:Volgende keer mag je wel hier blijven pittenwrote:Jup prachtige reisanderhalf uur naar Breda om vervolgens weer 4 uren terug te moeten naar Sneek
![]()
Ging weer nergens over
Dat wou je afgelopen zondag vast niet
Je ogen vielen vast en zeker bijna eruit ofniet
?
wrote:Je ogen vielen vast en zeker bijna eruit ofniet?
Uhmm zag er niet al te 'fit' meer uit, maar wat wil je na Thunderdome
Moet je maar geen drugs gebruikenwrote:wrote:Je ogen vielen vast en zeker bijna eruit ofniet?
Uhmm zag er niet al te 'fit' meer uit, maar wat wil je na Thunderdome
Jij nooit hewrote:Had ik ook niet
Oke, braaf hoorwrote:Nopé, doe ik ekt niet aan!
Jáh vond ik ook al! Moeder zou trots op me zijn, als ze hoort hoe ik erbij liep zaterdag 
Netjes man!wrote:Jáh vond ik ook al! Moeder zou trots op me zijn, als ze hoort hoe ik erbij liep zaterdag
Mijn moeder was niet echt blij met de lucht in m'n kamer op zondagochtend... Bier, kebab met knoflook etc doen wonderen!
Whaha, dat is niet gezond
Bij mij zou er dan eerder een 'chemische' lucht omhoog komen

Bij mij zou er dan eerder een 'chemische' lucht omhoog komen
Iedereen vergast bij jou thuiswrote:Whaha, dat is niet gezond![]()
Bij mij zou er dan eerder een 'chemische' lucht omhoog komen![]()
![]()
![]()