En nog steeds blijven jullie HT addicts 
Zit de oldschool 3000 editie te spelenwrote:wrote:Simcityyyyyyyy
Zit de oldschool 3000 editie te spelenwrote:wrote:Simcityyyyyyyy
jij bent godnodeju slimmer dan je eruit ziet!wrote:0.40% van alle posts...wrote:Wisten jullie dat deze spamnicht hier vollop aan de 3000 posts zit?![]()
Pfoee gaat godse snel![]()
Helden forum ook dit
ik heb 2.70%![]()
en er zijn 6581 leden.
dat betekend dat ik gelijk ben aan (afgerond) 178 leden.
Fuck yeah.
hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit ziewrote:Kunnen we van jou niet zeggen!
wrote:Kunnen we van jou niet zeggen!

Nog chicks geregeld dit weekendwrote:hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit ziewrote:Kunnen we van jou niet zeggen!
Marloeswrote:Nog chicks geregeld dit weekendwrote:hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit ziewrote:Kunnen we van jou niet zeggen!?
age?wrote:Nog chicks geregeld dit weekendwrote:hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit ziewrote:Kunnen we van jou niet zeggen!?
volwassenenwrote:age?wrote:Nog chicks geregeld dit weekendwrote: hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit zie?
Chicks regelen hem!! Maar hij is te goed voor de venrayse chickitaswrote:Nog chicks geregeld dit weekendwrote:hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit ziewrote:Kunnen we van jou niet zeggen!?
wrote:
Bij de Time Out trouwens wel wat lopen sjansen, en dan op t laatste moment zeggen dat je een vriendin hebt

Ik ben ook tevreden met je lichaam man, neuken? Nee zonder grap man wij moeten echt is samen uit gaan volgens mij regel ik dan meiden als een pooier beaamt!wrote:hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit zie
Dat zijn de ektewrote:Ik ben ook tevreden met je lichaam man, neuken? Nee zonder grap man wij moeten echt is samen uit gaan volgens mij regel ik dan meiden als een pooier beaamt!wrote:hoeft ook niet. ben zeer tevreden zoals ik eruit zie
Ik probeer me nu een beetje in te beelden hoe dat zou gaanwrote:Ik ben fucking lekker, maar helaas heb ik de slechte eigenschap dat ik me niet in kan houdenEn vrouwen vinden het niet leuk als mannen dronken/vdk zijn
![]()
Dus dat versieren gaat me nooit zo goed af
Maar jij bent toch altijd heel erg lief danwrote:Ik ben fucking lekker, maar helaas heb ik de slechte eigenschap dat ik me niet in kan houdenEn vrouwen vinden het niet leuk als mannen dronken/vdk zijn
![]()
Dus dat versieren gaat me nooit zo goed af
bij robert gaat dat zo:wrote:Maar jij bent toch altijd heel erg lief danwrote:Ik ben fucking lekker, maar helaas heb ik de slechte eigenschap dat ik me niet in kan houdenEn vrouwen vinden het niet leuk als mannen dronken/vdk zijn
![]()
Dus dat versieren gaat me nooit zo goed af?

Sorry kon het niet latenwrote:Jahwel maar als je me wil verstaan moet je uit Friesland komen of kunnen spreken