Haha, good point.wrote:Kun je wel boos zijn, maar met alle 2e klassers tegen jullie 2en red je ook niet.wrote:Denk het ook niet hoor maar als het meer dan 1 tegen mijn broertje is, dan word ik wel een beetje boos denk ik.
Maar zal wel niks zijn hoor
Waar woon je?wrote:lol mijn broertje heeft op twitter iets vervelends over iemand gezegd. diegene dreigt nu dat hij met heel de 2de klas (zit hij in) met mijn broertje gaat vechten (zit in de 1e). word leuk morgen.
Haha, ik ga me volwassen gedragen
en mij er zoveel mogelijk buiten houden.
Maar als het echt een grotere groep mensen tegen alleen mijn broertje is, dan haal ik ook mensen erbij.
Ach ja, zie het morgen wel
EDIT: Woon in Eindhoven
Maar als het echt een grotere groep mensen tegen alleen mijn broertje is, dan haal ik ook mensen erbij.
Als je wilt kan ik wel dat wat mensen wat op hun twitter laten zetten? (ik gebruik zelf geen twitter).
Haha ik ben echt te grappig op facebook.
Reactie op Headhunterz geven, 19 likes. BAM Mission completed!
Wat een hoop rare namen trouwens.
Reactie op Headhunterz geven, 19 likes. BAM Mission completed!
Wat een hoop rare namen trouwens.
"And the award for the most addicted member goes to..... (tromgeroffel)... again Biscuit. Man, let's stop this shit."wrote:lijkt mij overbodig.wrote:Komt er nog zo'n Hardtraxx Awards ding?
Bedankt voor het aanbod maar dat zal niet nodig zijnwrote:Als je wilt kan ik wel dat wat mensen wat op hun twitter laten zetten? (ik gebruik zelf geen twitter).
E
wrote:"And the award for the most addicted member goes to..... (tromgeroffel)... again Biscuit. Man, let's stop this shit."wrote:lijkt mij overbodig.wrote:Komt er nog zo'n Hardtraxx Awards ding?

Zeggen dat je junks kent, dan poepen ze in hun broekwrote:Haha, ik ga me volwassen gedragenen mij er zoveel mogelijk buiten houden.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een speciaal iemand hiermee bezig is.wrote:"And the award for the most addicted member goes to..... (tromgeroffel)... again Biscuit. Man, let's stop this shit."wrote:lijkt mij overbodig.wrote:Komt er nog zo'n Hardtraxx Awards ding?
Nouja kijk, ken wel een aantal mensen.wrote:Zeggen dat je junks kent, dan poepen ze in hun broekwrote:Haha, ik ga me volwassen gedragenen mij er zoveel mogelijk buiten houden.
Maar ik ga echt niet met een stuk of 10 18-jarige naar een paar 2de klassertjes (zit zelf pas in de 3de maar dat maakt niet uit
Leuk toch, 2e klassertjes in elkaar tikken die tof doen.wrote:Nouja kijk, ken wel een aantal mensen.wrote:Zeggen dat je junks kent, dan poepen ze in hun broekwrote:Haha, ik ga me volwassen gedragenen mij er zoveel mogelijk buiten houden.
Maar ik ga echt niet met een stuk of 10 18-jarige naar een paar 2de klassertjes (zit zelf pas in de 3de maar dat maakt niet uit)
Woew! Ik denk Sinterklaas, want die heeft nu tijd zat.wrote: Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een speciaal iemand hiermee bezig is.
C
8,5 uur gewerkt en thuis komen en dan de qlimax aftermovie zien... bazig!
B
Idd, biscuit wint toch alles.wrote:lijkt mij overbodig.wrote:Komt er nog zo'n Hardtraxx Awards ding?
Dude no offence maar we weten het nu wel van je werkwrote:8,5 uur gewerkt en thuis komen en dan de qlimax aftermovie zien... bazig!
E
wrote:
Oostzaner, nu maak je mn dag wel compleet goed
G
baalmomentje van de dag: afwijzing voor stage adres binnen 
Das minderwrote:baalmomentje van de dag: afwijzing voor stage adres binnen
E
tip: begin je eigen bedrijf, meld het als erkend leerbedrijf, en solliciteer jezelf naar binnen.wrote:baalmomentje van de dag: afwijzing voor stage adres binnen