aanvraag tot name change gedaan..
ik denk dat er een aantal vreemd opgaan kijken!
ik denk dat er een aantal vreemd opgaan kijken!
wrote:What do u guys think of anti-qlimaxes?
Whats up?wrote:Ga ik waarschijnlijk %@&#% toch Loudness nog missen
Kan hem nu niet luisteren, maar ik zou hem alleen al meenemen om te luisteren hoe je in fuck's naam mooi van Data naar Atrocious bent gegaan :p
DutchMasterDJ Olaf Veldkamp
Dutch Master interview: ow.ly/7Q60a
Haha vind het zelf ook niet perfect klinken maar kon er nog wel mee doorwrote:Kan hem nu niet luisteren, maar ik zou hem alleen al meenemen om te luisteren hoe je in fuck's naam mooi van Data naar Atrocious bent gegaan :p

Hij is veel ste druk dat shirtwrote: ik ga denk ik maandag het shirt van B-front bestellenwat een gruwelijk shirt is me dat zeg
![]()
Ik mag die vent niet.wrote:DutchMasterDJ Olaf Veldkamp
Dutch Master interview: ow.ly/7Q60a
Haha nee vind het gewoon hele vette nummerswrote:Als ik nu moest zeggen, lijkt het alsof je door je lijst heen bent ghaan en 2 willekeurige platen met opvolgende BPMs hebt genomen :p zal vast anders zijn, maar dat hoor ik later vandaag wel.
Kan me er niet meer druk om maken, vind nu zowel de nieuwe als de oude slecht dus hij doet maar lekker.wrote:Ik mag die vent niet.wrote:DutchMasterDJ Olaf Veldkamp
Dutch Master interview: ow.ly/7Q60aPuur omdat hij verder gaat op de toch al bekende naam DutchMaster. Beetje zwak.
Oh dat zijn ze ook wel, passen alleen naar mijnidee totaal niet samen :pwrote:Haha nee vind het gewoon hele vette nummerswrote:Als ik nu moest zeggen, lijkt het alsof je door je lijst heen bent ghaan en 2 willekeurige platen met opvolgende BPMs hebt genomen :p zal vast anders zijn, maar dat hoor ik later vandaag wel.
Kun je wel boos zijn, maar met alle 2e klassers tegen jullie 2en red je ook niet.wrote:Denk het ook niet hoor maar als het meer dan 1 tegen mijn broertje is, dan word ik wel een beetje boos denk ik.
Maar zal wel niks zijn hoor
lijkt mij overbodig.wrote:Komt er nog zo'n Hardtraxx Awards ding?