Hahaha nee maar had het ook meer over bij ons(Mij en Pommer) in de buurt haha!wrote:Jij bent echt nog nooit in rotterdam of den haag geweest volgens mijwrote:In Amersfoort wonen juist veel marokanen, was er vanmiddag, leek net de apenheul, maar in Nijkerk heb je er ook aardig wat, vooral in Paasbos(wijkje)
Dat is pas in april, de 14e ofzo. Dat zien we dan wel weerwrote:Ik ga misg binnenkort bij een Spakenburgse maat slapen, en ik denk dat ik volgende derby ook ff kom zuipen!![]()
Beter drinken we dan een biertje?
Iemand die me hier nog mee kan helpen trouwens :
Maarja ik kom ff terug om dat download verhaal. Ik was dus (dacht ik) de dvd van defqon aan het downloaden, was ie een uur mee bezig ofzo. Wil ik hem openen, duurt ie een minuut Like wtf
Boris Weijde
Manman @djtheprophet wat een ongelofelijk lekker nummer is die wake up hardcore remuxx. Helemaal de weg kwijt op qlimax

Manman @djtheprophet wat een ongelofelijk lekker nummer is die wake up hardcore remuxx. Helemaal de weg kwijt op qlimax
Kan toch ook, het is ook zo groot daar binnen.wrote:Boris Weijde
Wtf m'n touchpad (zo heet dat toch?) scrollt niet meer
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 19 days ago
wrote:Kan toch ook, het is ook zo groot daar binnen.wrote:Boris Weijde
Iddwrote:Kan toch ook, het is ook zo groot daar binnen.wrote:Boris Weijde
Hmm .. fn + f4?wrote:Wtf m'n touchpad (zo heet dat toch?) scrollt niet meer
Je hebt hem uitgeschakeld waarschijnlijk met je toetsenbord..
Wat voor laptop heb je
Wat heb je gekocht?wrote:Woei eindelijk DJ-Gear![]()
![]()
![]()
![]()
G
DJ-Gear!wrote:Wat heb je gekocht?wrote:Woei eindelijk DJ-Gear![]()
![]()
![]()
![]()
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
en weer een post erbij!wrote:DJ-Gear!wrote:Wat heb je gekocht?wrote:Woei eindelijk DJ-Gear![]()
![]()
![]()
![]()
B
Toevallig zeg, ik ook.
B
helegaar niet
CDJ-800 MK2 (2x) + een Behringer DDM-4000 (is in bruikleenwrote:Wat heb je gekocht?wrote:Woei eindelijk DJ-Gear![]()
![]()
![]()
![]()
E
zet een optische muis eraan vast. herinstalleer de driver opnieuw....wrote:Wtf m'n touchpad (zo heet dat toch?) scrollt niet meer
Hmm geef dan een warn :pwrote:BAN!wrote:woehoee ik ook 1
Of haal mijn warn weg, dan ben ik blij