wrote:Nooit dronken in de klas gezetenWat was ik toch een voorbeeldige leerling
Ik was niet dronken in de klas?
Ik ging gewoon een avondje zuipen op een woensdag!
Ik ging gewoon een avondje zuipen op een woensdag!
dat dus, in mijn laatste 2 jaar op de middelbare school vaak op vrijdag in een tussenuur een paar biertjes. Verder nooit heel gek gedaan. Nu op de uvt in 3 jaar eigenlijk ook nog nooit gedaan.wrote:Niet dronken wel soms biertjes geclipt in een tussenuur
Wel een keer stoned in de klas gezeten 
Ik te vaak, ben opzich wel blij dat ik niet meer blow!wrote:Wel een keer stoned in de klas gezeten
Presteer veeeel beter op school!
Zouden veel mensen bij mij op school nog wat van kunnen lerenwrote:Ik te vaak, ben opzich wel blij dat ik niet meer blow!wrote:Wel een keer stoned in de klas gezeten
Presteer veeeel beter op school!
Ja ik ook vooral op vrijdag. Was altijd wel lekker.wrote:Niet dronken wel soms biertjes geclipt in een tussenuur
Heb een keer heroïne gehad op schoolwrote:Wel een keer stoned in de klas gezeten
Ja, in de hoek van de klas.. Moest voor straf bij de deur staan, dacht pik ik niet! Mooi een heroïne spuit in de arm gestopt.. zal ze krijgen..wrote:Serieus?wrote:Heb een keer heroïne gehad op schoolwrote:Wel een keer stoned in de klas gezeten
Je moest me leraar zien!
eigen arm :p ..
Was trouwens nog maar 7 jaar toen
Was trouwens nog maar 7 jaar toen
S
wrote:@djtheprophet @djheadhunterz http://img705.imageshack.us/img705/2299/afb0135.jpg #hardstylecarnaval
Feels like life goal has been accomplishedwrote:@stefangestel @djheadhunterz hij is leuk!
Ik blow niet vaak maar we gingen het een keer met z'n allen doen voor de gymles, geniaal was datwrote:Wel een keer stoned in de klas gezeten
Maarja ik kom ff terug om dat download verhaal. Ik was dus (dacht ik) de dvd van defqon aan het downloaden, was ie een uur mee bezig ofzo. Wil ik hem openen, duurt ie een minuut
welke school zat jij? niet corlaer college toch? daar zitten aardig wat spako'swrote:Ik blow niet vaak maar we gingen het een keer met z'n allen doen voor de gymles, geniaal was datwrote:Wel een keer stoned in de klas gezetenGingen we softballen, elke keer als er iemand mis sloeg lagen we helemaal dubbel hahaha.
wrote:welke school zat jij? niet corlaer college toch? daar zitten aardig wat spako'swrote:Ik blow niet vaak maar we gingen het een keer met z'n allen doen voor de gymles, geniaal was datwrote:Wel een keer stoned in de klas gezetenGingen we softballen, elke keer als er iemand mis sloeg lagen we helemaal dubbel hahaha.
Een wat?wrote:spako's
Nee joh ik heb helemaal niks met nijkerk, alleen maar marokkanen volgens mij. Ik zat op 't Hooghe Landt in Amersfoortwrote:welke school zat jij? niet corlaer college toch? daar zitten aardig wat spako'swrote:Ik blow niet vaak maar we gingen het een keer met z'n allen doen voor de gymles, geniaal was datwrote:Wel een keer stoned in de klas gezetenGingen we softballen, elke keer als er iemand mis sloeg lagen we helemaal dubbel hahaha.
Spakenburgerwrote:Een wat?wrote:spako's
In Amersfoort wonen juist veel marokanen, was er vanmiddag, leek net de apenheul, maar in Nijkerk heb je er ook aardig wat, vooral in Paasbos(wijkje)wrote: Nee joh ik heb helemaal niks met nijkerk, alleen maar marokkanen volgens mij. Ik zat op 't Hooghe Landt in Amersfoort
Na 2 en half hardere setjes, weer bezig met een mainstream setje. Hoewel zonder (in mijn ogen) echt afgezaagde platen. Voornamelijk bedoeld voor op werk, maar gooi hem hier wel neer als ik hem af heb 
Jeah!wrote:Expeditie robinson kijkehhh!
Mooi programma!
Ja maar op die school viel het wel mee, hun zitten allemaal op t stromeland, muurhuizen, keistad enzo. En ik heb verder ook niks met Amersfoort hoor, kutstad.wrote:In Amersfoort wonen juist veel marokanen, was er vanmiddag, leek net de apenheul, maar in Nijkerk heb je er ook aardig wat, vooral in Paasbos(wijkje)wrote: Nee joh ik heb helemaal niks met nijkerk, alleen maar marokkanen volgens mij. Ik zat op 't Hooghe Landt in Amersfoort
E
the naked gun 2,5 gedownd en nu kijken.wrote:Expeditie robinson kijkehhh!
robinson is zooooo 2007
Kijk hem straks wel terug. De finale wil ik dit jaar wel zien voordat ik iets ander ga doen. Vorig jaar kon ik niet kijken, sla ik de dag er na de krant open, staat er paginagroot wie er gewonnen heeft. Dan is er echt niks meer aan 
Ik ga misg binnenkort bij een Spakenburgse maat slapen, en ik denk dat ik volgende derby ook ff kom zuipen!wrote:Ja maar op die school viel het wel mee, hun zitten allemaal op t stromeland, muurhuizen, keistad enzo. En ik heb verder ook niks met Amersfoort hoor, kutstad.wrote:In Amersfoort wonen juist veel marokanen, was er vanmiddag, leek net de apenheul, maar in Nijkerk heb je er ook aardig wat, vooral in Paasbos(wijkje)wrote: Nee joh ik heb helemaal niks met nijkerk, alleen maar marokkanen volgens mij. Ik zat op 't Hooghe Landt in Amersfoort
Beter drinken we dan een biertje?