Goedemorgen deze morgen Parvuzwrote:Goedemorgen heren van het goede leven.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
renetjewrote:Goedemorgen heren van het goede leven.
nog voetjeballen vandaag ?
Hahaha hij was weer los.wrote:renetjewrote:Goedemorgen heren van het goede leven.je was weer in vorm gister hahahahaha
nog voetjeballen vandaag ?
Nope, afgelast, trainen straks. Dan biertje doen, en het eerste kijken.
Extraordinary Happiness op vol volume! Zin in de zomer!
Jep, weet niet waarom, tegenstander wou liever maandagavond spelen.wrote:afgelast
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Lord of the rings en grondslagen van de marketing gebruiken om je beeldscherm op hoogte te krijgen 
Hahaha dat marketing boek is ziek dik he. 900 bladzijdes ofzo niet normaalwrote:Lord of the rings en grondslagen van de marketing gebruiken om je beeldscherm op hoogte te krijgen
Ik had dus maar de uittreksels erbij gekocht
hier dus ookwrote:Afgewerkt!! Weekend
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Velgkapjes spuiten en zomervelgen er weer onder bouwen en dan ook de auto nog 3 cm lager zetten.
Leuke zaterdag!
Leuke zaterdag!
0-2 achterstand met 4-2 goed gemaakt in de tweede helft. Komt vast omdat ik de eerste helft 30 minuten op de bank zat ivm met een knieblessure.
Tweede helft bijna niets van gevoelt, en het ging super!
Hehehe, 3-1 winnen van sukkeltjes die hele wedstrijden janken. 
Gistet 5 nieuwe hs tracks gekocht maar wat luister ik, Sunnery james en ryan marciano :')
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
psychedelische zonschijn 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
wrote:hakuna moustascha
De hulp vanuit de rest van de wereld aan het volk van Libië is begonnen!
Hoop dat die Kadhafi flink op z'n broek krijgt.
Hoop dat die Kadhafi flink op z'n broek krijgt.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Hmm net lekkere cut gemaakt van bang the bass waardoor hij nu dj vriendelijk is
Wtf. Grootste pedonetwerk ter wereld opgerold en zo ongeveer de hoofdgedachte woont hier 6km vandaan...
Die kerel heeft ooit nog een maat van me(en een heleboel anderen) lastig gevallen. Is toen ook in de bak verdwenen maar werd vrijgelaten. Naar Brazilië gereisd en daar naar het schijnt ook kinderen lastig gevallen.
En nu zit 'ie vast. En de eis is... 2 jaar cel, 1,5 voorwaardelijk. Aftrek voorarrest en hij is vrij na de uitspraak...
Ziek, zo iemand hoor je 30 jaar weg te laten rotten.
Die kerel heeft ooit nog een maat van me(en een heleboel anderen) lastig gevallen. Is toen ook in de bak verdwenen maar werd vrijgelaten. Naar Brazilië gereisd en daar naar het schijnt ook kinderen lastig gevallen.
En nu zit 'ie vast. En de eis is... 2 jaar cel, 1,5 voorwaardelijk. Aftrek voorarrest en hij is vrij na de uitspraak...
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
mindblowing music
GROTER DAN DRIE
GROTER DAN DRIE
Ik denk dat er dit weekend geschiedenis geschreven wordt in de wereld. Heel Europa en de VS tegen Kadhafi. Heeft wel iets moois, allemaal voor het volk van Libië.
Heel 2011 is al geschiedenis aan het schrijven.
Gebeurt zo ontzettend veel.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mooi toch, revolutie in zulke landen is alleen maar goed voor de wereldeconomie en die landen zelf.
-
G
die nieuwe LSDB is btw echt mooi 
Ja zon gozer moete ze gewoon in de bak zette tusse negers, die hebben ook gewoon hun behoeften dusjaawrote:Wtf. Grootste pedonetwerk ter wereld opgerold en zo ongeveer de hoofdgedachte woont hier 6km vandaan...