zever
A
Zometeen weer naar school, 2 uurtjes geschiedenizz, dooooodsaaaaaaai! 
Mooiste vak op de middelbarewrote:Zometeen weer naar school, 2 uurtjes geschiedenizz, dooooodsaaaaaaai!
Heel de middelbare schooltijd was een mooie tijdwrote:Mooiste vak op de middelbarewrote:Zometeen weer naar school, 2 uurtjes geschiedenizz, dooooodsaaaaaaai!
Zou hem zo weer overdoenwrote:Heel de middelbare schooltijd was een mooie tijdwrote:Mooiste vak op de middelbarewrote:Zometeen weer naar school, 2 uurtjes geschiedenizz, dooooodsaaaaaaai!
Ik vind er geen fuck aan maar dat gaat later vast wel veranderen!wrote:Heel de middelbare schooltijd was een mooie tijdwrote:Mooiste vak op de middelbarewrote:Zometeen weer naar school, 2 uurtjes geschiedenizz, dooooodsaaaaaaai!
Lessen zijn best chill, maar met geschiedenis heb ik een mafkees die 2 uur gewoon gaat vertellen, proberen we sneaky te gamen op de computeren zegt ie om de 10 minuten dat je hem moet afsluiten, zet je je beeldscherm uit en 1 min weer later begint het weer opnieuw!
Maar ik ben geblokkeerd door die mafkees omdat ik pokemon aan het doen was!
Gamen op school :')
Net als mensen die het hele college met een mobiel in de handen zitten.
Geschiedenis vond ik trouwens ook erg interessant, afgezien van sommige HELE saaie onderwerpen.
Net als mensen die het hele college met een mobiel in de handen zitten.
Geschiedenis vond ik trouwens ook erg interessant, afgezien van sommige HELE saaie onderwerpen.
Lachwekkend inderdaad.wrote:Whaha iris op fb
Sterkte ermeewrote:Lachwekkend inderdaad.wrote:Whaha iris op fb
Wist je dat.... De synths van Brennan Fart op dit moment om de minuut uit mijn lichaam blazen?
Haha. Genietmomentjewrote:Sterkte ermeewrote:Lachwekkend inderdaad.wrote:Whaha iris op fb
Succes Nando
uit pure frustratie.. een ps3 gekocht.. met mw3, eens kijken of ik nog een beetje kan gamen!
Henk Jan geniet met volle teugenwrote: Haha. Genietmomentje.
Succes Nando.
Is het nu wel voorgoed over of gaan we over een maandje weer beginnen? 
Ik weet het niet. Op deze manier kan het in ieder geval niet verder, dus er moet wel heeel veel veranderen wil het nog wat worden. Maar goed ik ga hier niet alles lopen delen.wrote:Is het nu wel voorgoed over of gaan we over een maandje weer beginnen?
Hehe nah zo weten we ook wel genoeg denk. Succes ermee, for both of you trouwens 
Volgens mij wil zij wel alles delen.
Vind t vervelenend voor je, maar moest wel lachen
+1.wrote:Volgens mij wil zij wel alles delen.![]()
In ieder geval sterkte
Ja snap dat ook niet helemaal, maar goed. Ik moest zelf ook lachen om die opmerking van d'r, waar ze dat vandaan haalt vraag ik me echt af.. Vrouwen.wrote:Volgens mij wil zij wel alles delen.![]()