en dan een kick erachter, PINGPONGPINGPONGPINGPONGPINGPOINGPONGPONGPINGPONG
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
And it goes a little something like this here:wrote:Gaat het iets van 'Tuu-tuu-duuuuuuuuu-tu-tu-tu-du-du tuu-tuu-duuuuuuuuuuu-tu-tu-tuuuuuuuuuuu-du' ?wrote:Woew, lekker creatief bezig geweest net.Volgens mij heb ik best een vette melodie in elkaar geflanst.
Ta-ta-ta-ta ta-ta-ta-ta tatatadata tadada.
Klinkt goed manwrote:And it goes a little something like this here:wrote:Gaat het iets van 'Tuu-tuu-duuuuuuuuu-tu-tu-tu-du-du tuu-tuu-duuuuuuuuuuu-tu-tu-tuuuuuuuuuuu-du' ?wrote:Woew, lekker creatief bezig geweest net.Volgens mij heb ik best een vette melodie in elkaar geflanst.
Ta-ta-ta-ta ta-ta-ta-ta tatatadata tadada.
Danku Danku.wrote: Klinkt goed man
Verslaafd zijn aan Funky Shit (Degos & Re-Done Remix) 
Mijn creatieve bui bevind zich achter deze klik.
Misschien niet het goede topic om het in te plaatsen. Maar boeiend het is toch alleen maar een melodietje.
Misschien niet het goede topic om het in te plaatsen. Maar boeiend het is toch alleen maar een melodietje.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
randomwrote:Mijn creatieve bui bevind zich achter deze klik.![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
sooo dan egt voor geen meter vooruit te brandenwrote:Wat een lamme dag zeg.
Oke, haha, maar voor mijn doen best netjes.wrote:randomwrote:Mijn creatieve bui bevind zich achter deze klik.![]()
Evil lived in their house klinkt best aardigwrote:Oke, haha, maar voor mijn doen best netjes.wrote:randomwrote:Mijn creatieve bui bevind zich achter deze klik.![]()
Evil lived in their house klinkt best aardigwrote:Oke, haha, maar voor mijn doen best netjes.wrote:randomwrote:Mijn creatieve bui bevind zich achter deze klik.![]()
dikke terreur kicks
Ja die kicks krijg ik kats niet goed.wrote: dikke terreur kicks
ik vind ze wel vet hoor, lekkere terreur 
Haha, grappenmaker.wrote:ik vind ze wel vet hoor, lekkere terreur
En dat zonder goede monitorspeakers he.
Hier nog 1wrote:Verslaafd zijn aan Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
Ja TERING wat een plaatwrote:Hier nog 1wrote:Verslaafd zijn aan Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
wrote:Ja TERING wat een plaatwrote:Hier nog 1wrote:Verslaafd zijn aan Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
Ben fucking fan van hun stijltje, al vind ik nog steeds de stijl die ze hadden bij Mythica Records vetter! Maar nu wel vet dat hun tracks gemasterd worden, en ben nog steeds groots fan nu ze bij Theracords zitten.wrote:Ja TERING wat een plaatwrote:Hier nog 1wrote:Verslaafd zijn aan Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
Ja helden zijn het 
Cause Chaos EP kan ik nog altijd van genieten
Magistrale tracks, hoorde ze een tijd veels te weinig, nu zie ik ze gelukkig regelmatig langskomen. Maar nog nooit genoeg! Evolvewrote:Ja helden zijn het
Gvd, moet ik zo mn zusje ophalen bij een vriendinnetje, terwijl VI erop is.
En het erge is, het is 30 seconden lopen. Dus ze kan best alleen terug lopen. En nu mis ik waarscheinlijk 10 minuten.
Want ze beginnen natuurlijk altijd een heel gesprek. Vooral omdat ik mn rijbewijs heb gehaald.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwrote:Gvd, moet ik zo mn zusje ophalen bij een vriendinnetje, terwijl VI erop is.En het erge is, het is 30 seconden lopen. Dus ze kan best alleen terug lopen. En nu mis ik waarscheinlijk 10 minuten.
Want ze beginnen natuurlijk altijd een heel gesprek. Vooral omdat ik mn rijbewijs heb gehaald.
Jij mag ook wel ff die kant op zo.wrote:HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwrote:Gvd, moet ik zo mn zusje ophalen bij een vriendinnetje, terwijl VI erop is.En het erge is, het is 30 seconden lopen. Dus ze kan best alleen terug lopen. En nu mis ik waarscheinlijk 10 minuten.
Hopen dat Emile Schelvis hele tijd aan het woord is als ik ff weg ben.