Rob, ik zit nu op de desktop PC thuis en heb net gestemd.
Lol wtf... die fles is er uit gehaald xD
ik sta nu 70 stemmen voor op de #2 ofzo
Nu zou ik toch maar eens stoppen met op je zelf stemmenwrote:Lol wtf... die fles is er uit gehaald xD
ik sta nu 70 stemmen voor op de #2 ofzo
ik stemde ook niet meerwrote:Nu zou ik toch maar eens stoppen met op je zelf stemmenwrote:Lol wtf... die fles is er uit gehaald xD
ik sta nu 70 stemmen voor op de #2 ofzoDadelijk gebeurt dat met jou ook.
perm ban boor jou lekker eerlijkwrote:Is het half half ook..
De gadget die uiteindelijk het meest populair is wordt in productie genomen.
Daarnaast hoofdprijs: 375 euro per kwartaal shoppen bij Men At Work
en dna nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,
klote manwrote:Morgen weer op spoedcontrole voor die %*(&@%knie, er zit gewoon wéér een ontsteking
Ach joh, waarschijnlijk de laatste wedstrijd waar ik dit jaar aan mee doe... laat mewrote:perm ban boor jou lekker eerlijkwrote:Is het half half ook..
en dna nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,
Laat Rob nou nu heeft hij eindelijk een keer kans om te winnenwrote:perm ban boor jou lekker eerlijkwrote:Is het half half ook..
en dan nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,
Sup bro, nogsteeds shit met je vriendin?wrote:my life is a messy shit atm
met zo'n frituurpan als avond eten krijg je iig genoeg ijzer en vetten binnenwrote:Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Nu eerst een vest aan want ik vries dood hier!
wrote:met zo'n frituurpan als avond eten krijg je iig genoeg ijzer en vetten binnenwrote:Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
jij eet echt vaak friet of nie?wrote:Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Valt best mee, eigenlijk stond er pizza op de planning maar ik was te laat met bestellen, en moest snel wat maken, dus ik ging maar frituren...wrote:jij eet echt vaak friet of nie?wrote:Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
THEY TOOK HIS JOOOOB!wrote:Nice, die south park aflevering over worstelen
View on YouTubewrote:THEY TOOK HIS JOOOOB!wrote:Nice, die south park aflevering over worstelen