Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob, ik zit nu op de desktop PC thuis en heb net gestemd.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:22 
 

Lol wtf... die fles is er uit gehaald xD
ik sta nu 70 stemmen voor op de #2 ofzo
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Lol wtf... die fles is er uit gehaald xD
ik sta nu 70 stemmen voor op de #2 ofzo

Nu zou ik toch maar eens stoppen met op je zelf stemmen xd Dadelijk gebeurt dat met jou ook.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff snel me externe harde schijf kopieren naar andere externe schijf

ding fokt t @#%@#$ hard :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:30 
 

dennis schreef:
robkuh1990 schreef:
Lol wtf... die fles is er uit gehaald xD
ik sta nu 70 stemmen voor op de #2 ofzo

Nu zou ik toch maar eens stoppen met op je zelf stemmen xd Dadelijk gebeurt dat met jou ook.

ik stemde ook niet meer
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een hele serieuze contest. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:55 
 

Is het half half ook..

De gadget die uiteindelijk het meest populair is wordt in productie genomen.
Daarnaast hoofdprijs: 375 euro per kwartaal shoppen bij Men At Work
en dna nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Is het half half ook..

De gadget die uiteindelijk het meest populair is wordt in productie genomen.
Daarnaast hoofdprijs: 375 euro per kwartaal shoppen bij Men At Work
en dna nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,

perm ban boor jou lekker eerlijk
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als ze niet eens kijken naar duplicate stemmen, dan vind ik dat behoorlijk amateuristisch.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

my life is a messy shit atm :cry:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer op spoedcontrole voor die %*(&@%knie, er zit gewoon wéér een ontsteking :(
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hell Yeah!
Hardtraxx Elite :)



XtD schreef:
Morgen weer op spoedcontrole voor die %*(&@%knie, er zit gewoon wéér een ontsteking :(

klote man
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:16 
 

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
Is het half half ook..

De gadget die uiteindelijk het meest populair is wordt in productie genomen.
Daarnaast hoofdprijs: 375 euro per kwartaal shoppen bij Men At Work
en dna nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,

perm ban boor jou lekker eerlijk


Ach joh, waarschijnlijk de laatste wedstrijd waar ik dit jaar aan mee doe... laat me
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze allemaal bekeken en vind die van Rob toevallig gewoon de beste :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
Is het half half ook..

De gadget die uiteindelijk het meest populair is wordt in productie genomen.
Daarnaast hoofdprijs: 375 euro per kwartaal shoppen bij Men At Work
en dan nog wat kleinere prijzen zoals gastlijstplaatsen voor feest anar keuze, kledingbon, boek,

perm ban boor jou lekker eerlijk

Laat Rob nou nu heeft hij eindelijk een keer kans om te winnen
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
my life is a messy shit atm :cry:

Sup bro, nogsteeds shit met je vriendin?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Nu eerst een vest aan want ik vries dood hier!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Nu eerst een vest aan want ik vries dood hier!


met zo'n frituurpan als avond eten krijg je iig genoeg ijzer en vetten binnen
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voedsell! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
hardcoresjors schreef:
Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Nu eerst een vest aan want ik vries dood hier!


met zo'n frituurpan als avond eten krijg je iig genoeg ijzer en vetten binnen

:lol:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Nu eerst een vest aan want ik vries dood hier!

jij eet echt vaak friet of nie?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Frituurpan staat aan, dat word dus het avond eten!
Nu eerst een vest aan want ik vries dood hier!

jij eet echt vaak friet of nie?

Valt best mee, eigenlijk stond er pizza op de planning maar ik was te laat met bestellen, en moest snel wat maken, dus ik ging maar frituren...
Eigenlijk is de frituurpan sinds een paar weken verschoont, daarvoor had ik echt een jaar niet gefrituurd ofzo!

En the animol, :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nice, die south park aflevering over worstelen :lol:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nice, die south park aflevering over worstelen :lol:

THEY TOOK HIS JOOOOB!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Nice, die south park aflevering over worstelen :lol:

THEY TOOK HIS JOOOOB!

Vorige  1 ... 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic