Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Goeiemorgen. :sleep:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uur te vroeg op Uni...en dan niet van je muziek of mixspul bij je hebben. Verveling des doods...
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denken dat het een lange werkdag zou worden van 6 tot 6, was ik om half 11 al klaar :clap: MW3 time :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@robert, VRIEND JOU AVA! :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik denken dat het een lange werkdag zou worden van 6 tot 6, was ik om half 11 al klaar :clap: MW3 time :P

Wij moeten snel is even samen spelen!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ik denken dat het een lange werkdag zou worden van 6 tot 6, was ik om half 11 al klaar :clap: MW3 time :P

Wij moeten snel is even samen spelen!


Uurtje of 1? Ga dan nog ff wat mixen en ff lunchen ;)

Wel Ground War? :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ik denken dat het een lange werkdag zou worden van 6 tot 6, was ik om half 11 al klaar :clap: MW3 time :P

Wij moeten snel is even samen spelen!


Uurtje of 1? Ga dan nog ff wat mixen en ff lunchen ;)

Wel Ground War? :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:

Ben 3 uur thuis daarna hele dag MW3... :P En ja Ground War is prima -.-
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hehe is goed, ik zorg dat ik er ben, ik zoek gelijk me headset ff op
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hehe is goed, ik zorg dat ik er ben, ik zoek gelijk me headset ff op

Gezellig :clap:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:36 
 

Stem op mijn Malibu Caribbean Custom! http://caribbeancustom.malibu-rum.nl/cu ... 2.59477967

Jongens, het schijnt dat je nog een keer kan stemmen met valse verjaardag..
Probeer mij ajb naar die 1e plek te helpen... want ik ga niet verliezen van zo'n kut fles!
Daarbij, probeer vrienden ook aan te sporen!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:39 
 

spoor je vrienden dan aan...
sorry, ik wil nu een keer winnen ook, heb onderhand een week op 1 gestaan en dan op het laatste moment verliezen kan ik dna niet hebben

das net zoiets als Nederland - Duitsland verliezen in de 90+3e minuut
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:45 
 

9 achter op de #1
17 voor op de #3
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemiddag, het is k-k-k-k-k-koudddd
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute boeking op een klein feestje voor vrijdag :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
9 achter op de #1
17 voor op de #3


Volgens mij ben je nu wel aan of niet? :innocent:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
sjobie schreef:
robkuh1990 schreef:
9 achter op de #1
17 voor op de #3


Volgens mij ben je nu wel aan of niet? :innocent:


hedde er wat aangehad die extra votes?


Keb er net stuk of 10 bij gedaan dus moet wel :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:14 
 

lol... 78..
Thanks..
ik was zelf ook al bezig (schijnt dat ik infinite kan stemmen als ik mijn browser elke keer afsluit en die cookies verwijder)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:20 
 

Project 141 schreef:
Je hebt wel door dat je nu hetzelfde aan het doen bent als degene die je hebt laten bannen?

Yup, maar ze controleren alleen op aanvraag zeiden ze al :P
en daarbij +30 stemmen valt nog te begrijpen

+340 niet
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:20 
 

Randleman schreef:
robkuh1990 schreef:
lol... 78..
Thanks..
ik was zelf ook al bezig (schijnt dat ik infinite kan stemmen als ik mijn browser elke keer afsluit en die cookies verwijder)


haha +1
84 alweer atm


yo, lig nu 20 voor, rustig maar!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Randleman schreef:
robkuh1990 schreef:
lol... 78..
Thanks..
ik was zelf ook al bezig (schijnt dat ik infinite kan stemmen als ik mijn browser elke keer afsluit en die cookies verwijder)


haha +1
84 alweer atm


yo, lig nu 20 voor, rustig maar!


Begon het net leuk te vinden :(
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:27 
 

Project 141 schreef:
robkuh1990 schreef:
Project 141 schreef:
Je hebt wel door dat je nu hetzelfde aan het doen bent als degene die je hebt laten bannen?

Yup, maar ze controleren alleen op aanvraag zeiden ze al :P

Nja beetje hypocriet maar who gives a damn xd

zoals ik al zei: +30 valt te verklaren (promotie forum/vrienden etc)
+340 niet
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:33 
 

mwoah, alles voor de winst he :evil:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele nacht gewerkt, lig je goed en wel op bed.. komt er een kraan voorbij je huis, en blijft voor je huis aan de gang -.-
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na veel drukte, misschien de komende weken terug wat meer online :)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Altijd mooi, een projectdag van 2 uur :P
Vorige  1 ... 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic