ik ga zowat dood hier, wat extreem druk is het hier. 3 klassen in een lokaal voor 2 klassen...
ik loop echt te rillen ervan
Lekker dicht tegen dat ene meisje aan gaan zittenwrote:ik ga zowat dood hier, wat extreem druk is het hier. 3 klassen in een lokaal voor 2 klassen...
Nog steeds gestoptwrote:Keurig jong, ook nog gestopt met roken of hou je dat niet vol?wrote:7,8 op me toets kewl
oftewel als je wakker bentwrote:Nog steeds gestoptwrote:Keurig jong, ook nog gestopt met roken of hou je dat niet vol?wrote:7,8 op me toets kewlalleen als ik aan het bier zit rook ik en als ik in de stress zit
Ik heb al drie weken gene pakje meer gekochtwrote:Met een pakje peuken doe ik nu 2 weken :p
wrote:Ik heb al drie weken gene pakje meer gekochtwrote:Met een pakje peuken doe ik nu 2 weken :p

But then, you failedwrote:Netjes in pak verschenen op school... feeling like a boss... being a boss
Het is zo vies als je een meid zoent die rooktwrote:wrote:Roken![]()
De mijne is precies om die reden zo goed als gestoptwrote:Het is zo vies als je een meid zoent die rooktwrote:wrote:Roken![]()
Inderdaad, zo hoort hetwrote:Kijk, dat zijn leuke berichten, echt iemand die wat voor je over hebt.
wrote:bijna weekend