en DAN zn ouders en zus ontvoerenwrote:ga gewoon bij hem langs word zn beste vriend en dan kassa
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
whaha dat is ook best wel lame.
gewoon zeggen: 'ik heb wel 50 cent voor je, maar daar wil ik wel wat voor terug...
ik vind dat wel een mooie auto, snap je em?
'
ofzo xD
gewoon zeggen: 'ik heb wel 50 cent voor je, maar daar wil ik wel wat voor terug...
ik vind dat wel een mooie auto, snap je em?
ofzo xD
-
G
de meest teleurstellende Wikipedia pagina ever: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Myster ... es_of_Gold 
Me moeder vet hard aan het zeiken was net over dat ik me geld te snel opmaak:s
Dan denk ik van ja ik werk ervoor toch dan mag ik bepalen wat ik ermee doe toch?
Nja het zal wel
Dan denk ik van ja ik werk ervoor toch dan mag ik bepalen wat ik ermee doe toch?
Nja het zal wel
haha ik ken t.wrote:Me moeder vet hard aan het zeiken was net over dat ik me geld te snel opmaak:s
Nja het zal wel
haha pownews 
zo dus u bent pedo ad?
zo dus u bent pedo ad?
Noisecontrollers - Ready 2 Go
wat een plaat 
Kan,daar echt niet tegenwrote:haha ik ken t.wrote:Me moeder vet hard aan het zeiken was net over dat ik me geld te snel opmaak:s
Nja het zal wel
goedenavond mede-hardtraxxers ik ben weer terug uit Londen. 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
kanej weer muziekjes luistrenwrote:goedenavond mede-hardtraxxers ik ben weer terug uit Londen.
Kan k weer hard muziek luisteren ipv via me oortjes. 
En beetje vermaakt daar?wrote:goedenavond mede-hardtraxxers ik ben weer terug uit Londen.
zeker wat een grote en drukke stad is het zeg.wrote:En beetje vermaakt daar?wrote:goedenavond mede-hardtraxxers ik ben weer terug uit Londen.
maar mensen ik ga pitten. ik ben dood op. trusten!
-
G
wrote:kanej weer onnodig slotjes op topics gooienwrote:goedenavond mede-hardtraxxers ik ben weer terug uit Londen.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
jij vergeet nooitwrote:wrote:kanej weer onnodig slotjes op topics gooienwrote:goedenavond mede-hardtraxxers ik ben weer terug uit Londen.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
wrote:View on YouTube
-
G
ik ben inmiddels de 6000 posts gepasseerd zie ik
ik moet echt is wat met m'n leven gaan doen 
Spammerwrote:Ik ben de 3000 ook gepasseerd