HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT EEN DIJENKLETSER!!!!!!!biscuit wrote:waarom kan einstein geen muur bouwen?
Hij heeft maar EIN STEIN!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Het slechte moppen topic.Hoofdcoach wrote:biscuit wrote:waarom kan einstein geen muur bouwen?
Het Moppentopic
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oja, dan moet ie er ff een aanmakenParvuz wrote:Het slechte moppen topic.Hoofdcoach wrote:biscuit wrote:waarom kan einstein geen muur bouwen?
Het Moppentopic
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Edwinn wrote:http://crosbow.peterpedia.org/lastfm/
Luister 95,2% underground en 0% mainstream.

Ben nu ook aan het koken, rijst met kipjoooorrit wrote:@project 141 , ik ga zometeen je gerecht maken wat je hier gister nog posttemoest er alleen wel nog wat groente bij doen van mijn moeder
![]()
Ben benieuwd of het wat is
Is er nog wat boeiends gedraaid vandaag bij Q-Dance?
No Time To Sleep, en verder nog wat promo's van TMS artiesten zoals Juized/ Tartaros/ Zero Sanity.wootum wrote:Is er nog wat boeiends gedraaid vandaag bij Q-Dance?
Wat ook lekker is, is bijvoorbeeld rijst met kip tandoori ofzo 
Zodadelijk uit eten met pa & zusje
Bij een erg goed restaurant, maar toch helemaal niet zakelijk.
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!
Haha, zit je Q-Dance radio te luisteren, is Strike er op. Hoor je opeens Nackt er doorheen, ik denken, wtf raar gemixt. Is het m'n ringtone. 
zoooo, zit net even mijn competitie met osm goed te bekijken
ik kijk meestal ff op me mobiel, en stel dan een training in, en verder doe ik er niet zoveel aan, en ben vrij gemakkelijk kampioen geworden haha

jup, je wilde toch niet zeggen dat je ook in die competitie zit eh!
?
Nee, nee, ik speel niet eens OSM, maar het ging me erom dat je met die pauperclub speelt

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Daveytl wrote:Zodadelijk uit eten met pa & zusje![]()
Jouw zusje is lekker
Nou stoerEdwinn wrote:http://crosbow.peterpedia.org/lastfm/
Luister 95,2% underground en 0% mainstream.
Wat is dit voor ongein Jurriën?Jurheinen wrote:Daveytl wrote:Zodadelijk uit eten met pa & zusje![]()
Jouw zusje is lekkeren dat restaurant ook
Toevallig Facet?Daveytl wrote:Zodadelijk uit eten met pa & zusje![]()
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Geintje manDaveytl wrote:Wat is dit voor ongein Jurriën?Jurheinen wrote:Daveytl wrote:Zodadelijk uit eten met pa & zusje![]()
Jouw zusje is lekkeren dat restaurant ook
@Dakpan, Vivaldi
-
S
Oké, een maat van mij meent dat Lose Your Mind al uit is omdat ie op youtube staat. Wil iedereen dat even ontkrachten? 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Da is nie waarstefaneke wrote:Oké, een maat van mij meent dat Lose Your Mind al uit is omdat ie op youtube staat. Wil iedereen dat even ontkrachten?