Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
waarom kan einstein geen muur bouwen?

Hij heeft maar EIN STEIN!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT EEN DIJENKLETSER!!!!!!! :worship: :yay: :clap: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
waarom kan einstein geen muur bouwen?

Hij heeft maar EIN STEIN!



off-topic/het-moppentopic-t1759.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
waarom kan einstein geen muur bouwen?

Hij heeft maar EIN STEIN!



off-topic/het-moppentopic-t1759.html

Het slechte moppen topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
waarom kan einstein geen muur bouwen?

Hij heeft maar EIN STEIN!



off-topic/het-moppentopic-t1759.html

Het slechte moppen topic.


Oja, dan moet ie er ff een aanmaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://crosbow.peterpedia.org/lastfm/

Luister 95,2% underground en 0% mainstream. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
http://crosbow.peterpedia.org/lastfm/

Luister 95,2% underground en 0% mainstream. :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joooorrit schreef:
@project 141 , ik ga zometeen je gerecht maken wat je hier gister nog postte :P moest er alleen wel nog wat groente bij doen van mijn moeder xd
Ben benieuwd of het wat is :P


Ben nu ook aan het koken, rijst met kip :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is er nog wat boeiends gedraaid vandaag bij Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is er nog wat boeiends gedraaid vandaag bij Q-Dance?

No Time To Sleep, en verder nog wat promo's van TMS artiesten zoals Juized/ Tartaros/ Zero Sanity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo lekker spinach! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ook lekker is, is bijvoorbeeld rijst met kip tandoori ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodadelijk uit eten met pa & zusje :thumbsup:
Bij een erg goed restaurant, maar toch helemaal niet zakelijk.
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, zit je Q-Dance radio te luisteren, is Strike er op. Hoor je opeens Nackt er doorheen, ik denken, wtf raar gemixt. Is het m'n ringtone. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo, zit net even mijn competitie met osm goed te bekijken :lol: ik kijk meestal ff op me mobiel, en stel dan een training in, en verder doe ik er niet zoveel aan, en ben vrij gemakkelijk kampioen geworden haha :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent dus Real -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jup, je wilde toch niet zeggen dat je ook in die competitie zit eh! :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, nee, ik speel niet eens OSM, maar het ging me erom dat je met die pauperclub speelt :P :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Zodadelijk uit eten met pa & zusje :thumbsup:
Bij een erg goed restaurant, maar toch helemaal niet zakelijk.
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!



Jouw zusje is lekker :drool: en dat restaurant ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
http://crosbow.peterpedia.org/lastfm/

Luister 95,2% underground en 0% mainstream. :cool:


Nou stoer :P ik ben 92,1% underground en 1% mainstream, terwijl artiesten als Skrillex en Wolfgang Gartner bij mij in de top 10 meest geluisterde artiesten staan. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Zodadelijk uit eten met pa & zusje :thumbsup:
Bij een erg goed restaurant, maar toch helemaal niet zakelijk.
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!



Jouw zusje is lekker :drool: en dat restaurant ook

Wat is dit voor ongein Jurriën? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zodadelijk uit eten met pa & zusje :thumbsup:
Bij een erg goed restaurant, maar toch helemaal niet zakelijk.
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!


Toevallig Facet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Zodadelijk uit eten met pa & zusje :thumbsup:
Bij een erg goed restaurant, maar toch helemaal niet zakelijk.
Je kunt daar ook pinda's pakken, en die mag je gewoon op de grond flikkeren. Hele vloer zit er mee onder, hele gezellige tent!



Jouw zusje is lekker :drool: en dat restaurant ook

Wat is dit voor ongein Jurriën? >.<


Geintje man :P

@Dakpan, Vivaldi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 19:12 
 

Oké, een maat van mij meent dat Lose Your Mind al uit is omdat ie op youtube staat. Wil iedereen dat even ontkrachten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Oké, een maat van mij meent dat Lose Your Mind al uit is omdat ie op youtube staat. Wil iedereen dat even ontkrachten? :P


Da is nie waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 19:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Oké, een maat van mij meent dat Lose Your Mind al uit is omdat ie op youtube staat. Wil iedereen dat even ontkrachten? :P

Dan is ie toch gewoon uit :huh:
Vorige  1 ... 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic