Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heey een hitler kat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Truste boys!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga ook maar pitten. Trusten!

Zouden jullie ook moeten gaan doen!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

leven is te mooi om te slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja maar slapen is zelf ook mooi :)

Dromen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 07:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeiemorgen... Alweer aan t werk.. Bah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 08:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

goeiemorgen HT, weer lekker college boekhouden en daarna weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Half dagje voor mij, tot kwart voor 12 en 3 tot 5 rijles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogheee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vakantieee!!!!! :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
vakantieee!!!!! :yay: :beer:


You lucky basterd :P Jammer dat ik dan weer stage heb... Geen vakantie en kantoor uren van half 9 tot 5 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, vandaag en morgen, zaterdag weer werken, zondag nog vrij, dan weer school :yawn:
Verder heb ik deze week alleen maar gewerkt man! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo even wakker worden, hond uitlaten en dan richting Kampen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond DJMAG top 100 bekendmaking, ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Vanavond DJMAG top 100 bekendmaking, ben wel benieuwd.

Ik denk The Machine op 1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Squid schreef:
Vanavond DJMAG top 100 bekendmaking, ben wel benieuwd.

Ik denk The Machine op 1...

trolololol :')

Wasted Pinquinz echt wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Armin van Buren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gelukkig is fausto goed te horen @ HDE...

Muziek staat op 100% en zn mic op 10%. :/

1. Armin van Buuren
2. David Guetta
3. Deadmau5
4. Afrojack
5. Swedish House Mafia
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Dream Chaser schreef:
vakantieee!!!!! :yay: :beer:


You lucky basterd :P Jammer dat ik dan weer stage heb... Geen vakantie en kantoor uren van half 9 tot 5 :(


Tsjah vakantie van school houdt bij mij in dat ik gewoon fulltime ga werken!
Morgen en zaterdag werken, zaterdag avond lekker een weekendje naar zee met mijn meisje. En dan van dinsdag t/m zaterdag weer werken :) .
Er moet wel geld binnenkomen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
gelukkig is fausto goed te horen @ HDE...

Muziek staat op 100% en zn mic op 10%. :/

Zouden ze bij MC's moeten doen tijdens sommige setjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik denk DJ Porny.


me so horny
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Ik denk DJ Porny.


me so horny

Doe dan deze...

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100 keer beter! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Zou echt super vet zijn als daar een DJ Porny remix van komt :woot:


Daar zou ik pas echt horny van worden! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 13:42 
 

waarom kan einstein geen muur bouwen?

Hij heeft maar EIN STEIN!
Vorige  1 ... 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic