Ik zo maar keertje naar mn werk ga
En dat ik volgende week een nieuwe auto ga kopen
volges mij moest die post in het wist je datwrote:Ik zo maar keertje naar mn werk ga![]()
Ik ook, de 3e alweerwrote:Even wat bakken koffie halen.
Op mn werk hebben ze van die vieze DE automaten koffie in hoeverre je het koffie kan noemen.wrote:Ik ook, de 3e alweerwrote:Even wat bakken koffie halen.
beter als die koffietrsjap hier op school... Gelukkig een cappuchine-automaat apartwrote:Op mn werk hebben ze van die vieze DE automaten koffie in hoeverre je het koffie kan noemen.wrote:Ik ook, de 3e alweerwrote:Even wat bakken koffie halen.
Hier hebben we een Luxe LG apparaatwrote:Op mn werk hebben ze van die vieze DE automaten koffie in hoeverre je het koffie kan noemen.wrote:Ik ook, de 3e alweerwrote:Even wat bakken koffie halen.
Hier hebben we een Luxe LG apparaatwrote:Op mn werk hebben ze van die vieze DE automaten koffie in hoeverre je het koffie kan noemen.
nee hier dan, wij hebben volgens de planning 6 uur college, aan een stukwrote:saaiheid op school
Whaha, na 1 uur word ik al gek.wrote:nee hier dan, wij hebben volgens de planning 6 uur college, aan een stukwrote:saaiheid op school
maar dat lijkt me sterk