ja dat is de regel, het is gewoon geweld dus daar staat maar 1 straf opwrote:Echt he, heel vreemd imo. Aangezien hij gewoon een ''misdadiger'' tegenhoud. Wel heel hard natuurlijk, maar rood is zo overdreven. Staat dit in de reglementen?wrote:http://www.vi.nl/Achtergronden/In-de-kantlijn/196619/Tackle-op-Borat-kost-Dorchester-Townspeler-rood.htm
lol?
Wel een held trouwens.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
De pizzaria heeft in het Italiaans naar van Gaal gebeld. 
-
C
met z'n stijve pikkie.... zittie vol van 
Beste uitzending van VI van dit seizoen. 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Whahahahaha, geweldig dit.
"PAARDENLUL! KONDIG JE EIGEN PROGRAMMA MAAR AF!" Johan huilen van het lachen. 
Wtf.wrote:http://www.vi.nl/Achtergronden/In-de-kantlijn/196619/Tackle-op-Borat-kost-Dorchester-Townspeler-rood.htm
lol?
Wel epic hoe zelfs de tegenstanders protesteren tegen die kaart.
Wat een ge-ni-ale aflevering
Hansie Hansie
Nu voetbalfans, ook altijd lache
Nu voetbalfans, ook altijd lache
ik nu maar eens ga slapen want moet er morgen weer kwart over 5 uit om dat ik moet werken 
"Meteen na het eerste doelpunt had hij al een eigen liedje, dan ben je een bijzondere speler. Het nummer gaat zo: tatatatatatata Balázs Dzsudzsák." 
Hahaha ik lachte me kapotwrote:"Meteen na het eerste doelpunt had hij al een eigen liedje, dan ben je een bijzondere speler. Het nummer gaat zo: tatatatatatata Balázs Dzsudzsák."
en die vrouw die ff de buitenspelregel ging uitleggen
Die vent in voetbalfans heeft de ogen echt scheef in de kop staan. 
Die kerel moet scheidsrechter worden, kan het hele veld zien volgens mij. Man wat kijkt hij scheel. 
Heb een keer een wedstrijd achter die vent gezeten. Nou die is gewoon 90 minuten lang aant schelden en aant doen. Roept da zoontje een keer 'vuile hond'. Wordt ie kei kwaad op hem 
Ik ga misschien m'n producernaam veranderen in iets meer van deze tijd inclusief ZZzzZZzzZZZZz.
Eerlijke mening, wat is beter.
M'n huidige: Imprezzion, met 2 ZzzZzZzzzZ.
Of die ik vandaag uit m'n rekenmachine (TI-84+ Silver) heb gehaald: Inequalz.
Eerlijke mening, wat is beter.
M'n huidige: Imprezzion, met 2 ZzzZzZzzzZ.
Of die ik vandaag uit m'n rekenmachine (TI-84+ Silver) heb gehaald: Inequalz.
Inequal maar zonder ''z''. Die ''z'' is echt gewoon een fanboy detector en staat totaal niet mooi of professioneel IMHO.
-
S
Headhunterzwrote:niet professioneel
Oké danwrote:IMHO
Ik vind zelf ook dat je een nadruk op de Z moet vermijden.
Zeker geen zZzZZz op het eind. Staat echt zo kinderachtig.
Heb er helemaal de pest in. Morgen naar de dokter, die gaat me morgen vertellen dat ik overspannen ben. Loop al ongeveer anderhalve week met haast alle symptomen die erbij horen... erg leuk dus.
Hoe is dat zo gekomen?wrote:Heb er helemaal de pest in. Morgen naar de dokter, die gaat me morgen vertellen dat ik overspannen ben. Loop al ongeveer anderhalve week met haast alle symptomen die erbij horen... erg leuk dus.
ja kijk daar ga je al.wrote:Headhunterzwrote:niet professioneel
nah maar die begon de hype zon beetje. En toen moesten alle fanboys dat ook doen, waardoor nieuwe producers denken dat de z in je naam verplicht is.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
daar begon scantraxx mee denk ik, op de website van the prophet werdt atlijd zoveelmogelijk geprobeerd elke s in een z te veranderenwrote:ja kijk daar ga je al.wrote:Headhunterzwrote:niet professioneel
nah maar die begon de hype zon beetje. En toen moesten alle fanboys dat ook doen, waardoor nieuwe producers denken dat de z in je naam verplicht is.