Volgens mij rond half 6 ofzo 
enfin.. ik verveel me echt de pestpleuris..
Dj Skitzo wrote:och banaanslak, ik weet hoe je je toen voelde, heb het vaak zat meegemaakt, als je terug uit de kroeg komt tegen half 6 ofzo is er nooit iemand!
whahahanielstil wrote:Er werd me net verteld dat ik gisteren ruzie stond de maken met een verkeersbord omdat die tegen me was aangelopenWeet ik niets meer van
Als je morgenochtend de krant lee~...LOL, ok, Nu.nl bekijkt, zul je je antwoord hebben.KSwoosh wrote:Wtf het lijkt wel of er hier in de buurt met geweren wordt geschoten: harde knallen, op 2 posities apart van elkaar
Net ook gesfhreeuw erbij...
Wazige shit
Enigste wat me doet twijfelen is dat het meer plop geluiden zijn als knalllen, maarja, ik heb ook nog nooit in et echt een geweer gehoord
oh, maar dat was niet in breda toch?El Mare wrote:Iets met arrestaties bij een motorclub?
http://www.nu.nl/buitenland/2578479/syr ... -hama.htmlEl Mare wrote:Ik heb geen ideeWant ik was ook benieuwd, maar op nu.nl zag ik niet zo snel ff wat staan.
Volgens mij is er achteraf toch niks gebeurd.El Mare wrote:Iets met arrestaties bij een motorclub?
Als er iets is, lees je het. Als er niets is, zul je er ook niet over lezen :pKSwoosh wrote:Wat dan?
wat maakt deze dag beter als gisteren dan?QnalQut wrote:pff wat een saaie kutdag heb ik gister toch maar overleefd, gelukkig is het vandaag iig 10x beter!
Omdat het zondag! is de laatste zondag van de week dus je moet dat goed gaan vierenDarkestSymphony wrote:wat maakt deze dag beter als gisteren dan?QnalQut wrote:pff wat een saaie kutdag heb ik gister toch maar overleefd, gelukkig is het vandaag iig 10x beter!