wrote:heb epische vermoeidheids klachten
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
ik word sprakeloos van een vrouwtje dus hou het nog wel ff vol
verijdag - zaterdag 2,5 uur slaap
zaterdag - zondag 3,5 uur slaap
verijdag - zaterdag 2,5 uur slaap
zaterdag - zondag 3,5 uur slaap
één goede nachtrust toegewenst aan u allen, wij zullen elkander spoedig wederzien
TRUSTEEEEEEEEEE
TRUSTEEEEEEEEEE
-
G

Zometeen weer lekker file rijden en lekker ping pongen...
en ik zit weer gezellig op school
ik ga vandaag niks aan de les doen, ik ga gewoon photoshoppen.
ik ga vandaag niks aan de les doen, ik ga gewoon photoshoppen.
-
C
Goedemorgen... ben veel veel eerder op school dan verwacht...
komt misschien omdat ik alle weggetjes ken waar geen hond rijd normaal
komt misschien omdat ik alle weggetjes ken waar geen hond rijd normaal
Goedemorgen, nog wachten tot volgend weekend.
Angerlo!
Angerlo!
-
C
Lol... nerds hebben uitgezocht hoeveel het kost om de deathstar te bouwen..
iets met de macht van 10 tot 24
Ben ik zaterdag de supertool aan het inmixen, loopt die hele track vast 
:')wrote:Lol... nerds hebben uitgezocht hoeveel het kost om de deathstar te bouwen..
ff weer een wtfje van de dag. ik had dus serieus hier gister last van
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt.
Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.
krijg je als je een leuk meisje alleen zoent, en vervolgens op msn moet sprekenwrote:Joa da hej wel is
gvd wat doet dat zeer (dus mannen fapping is not a crime)
Ja dat is toch algemeen bekend!wrote:ff weer een wtfje van de dag. ik had dus serieus hier gister last van
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt.
Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.
ik als fap kampioen kende het fenomeen nog nietwrote:Ja dat is toch algemeen bekend!wrote:ff weer een wtfje van de dag. ik had dus serieus hier gister last van
en het doet echt te pijn, en het enige hoe je er vanaf kan komen is door alsnog ff dan maar lekker zelf te fappen
-
G
moggel
-
G
nee.
-
G
Thiele @ FearFM 25-06-2009