QnalQut wrote: weltrusten
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dominator ticket verkocht
Mja is voor mezelf toch beter 
Draidy wrote:QnalQut wrote: weltrusten
Veel plezier en veelMarkos wrote:Tassen gepakt, vakantie here we go!
djdigitalpunk Digital Punk
Next week the Final album sampler (#5) Will be released! The Virus Spreads, F*ck the Hype, the Chosen Path #escapefromreality

Next week the Final album sampler (#5) Will be released! The Virus Spreads, F*ck the Hype, the Chosen Path #escapefromreality
nieuwe Q-dance feestje: Qore 3.0, hardcore feestje in de HMH.
ben benieuwd..!
ben benieuwd..!
zoooo even mn haar laten millimeteren bij de kapper,
en DAMN!! door een lekkere chick.. we hebben het ook nog ff over feesten gehad, en ze was dus ook naar defqon geweest haha
en DAMN!! door een lekkere chick.. we hebben het ook nog ff over feesten gehad, en ze was dus ook naar defqon geweest haha
Vannacht terug gekomen van vakantie, wat was dat heerlijk zeg
!
Iemand anders nog op vakantie geweest, en naar hun zin gehad??
Nu alleen nog op zoek naar 2 kaartjes voor Dominator
Als iemand er 2 over heeft, stuur even een PB!
Iemand anders nog op vakantie geweest, en naar hun zin gehad??
Nu alleen nog op zoek naar 2 kaartjes voor Dominator
Ik had er gisteren 1, mja die is verkocht
Loze info dus 
-
G
En we zijn weer terug van vakantie! 
Last edited by Guest on 28 Jul 2011 17:36, edited 1 time in total.
ik ga slapen, ben echt helemaal verrot.. 2 nachten compleet wakker gelegen, vanwege een irritante kuthoest
, nu verkouden, hoesten en fucking moe zijn..
weltrusten mensen!
weltrusten mensen!
Weltruste & BeterschapQnalQut wrote:ik ga slapen, ben echt helemaal verrot.. 2 nachten compleet wakker gelegen, vanwege een irritante kuthoest, nu verkouden, hoesten en fucking moe zijn..
weltrusten mensen!
Kasparov!KSwoosh wrote:En we zijn weer terug van vakantie!
Hoe was het
Ik ga morgen weg, moeten jullie het een weekje zonder mij doen
hoor dit niet in wist je dat?sjobie wrote:djdigitalpunk Digital Punk
Klopt! maar vond het ook wel een beetje gezeverIntervention wrote:hoor dit niet in wist je dat?sjobie wrote:djdigitalpunk Digital Punk
-
C
weer een dag achter de rug..
wat een inkakmoment gehad vandaag...
je zou zeggen: bijpakken!
wat een inkakmoment gehad vandaag...
je zou zeggen: bijpakken!
Precies het zelfde als mij.QnalQut wrote:ik ga slapen, ben echt helemaal verrot.. 2 nachten compleet wakker gelegen, vanwege een irritante kuthoest, nu verkouden, hoesten en fucking moe zijn..
weltrusten mensen!
-
G
Leuk hoorPommer wrote:Kasparov!KSwoosh wrote:En we zijn weer terug van vakantie!
Hoe was het![]()
Ik ga morgen weg, moeten jullie het een weekje zonder mij doen
Lekker strand, waterpark, strand, uitgaan, uitgaan, strand, kotsend een dag ziek op bed liggen, 3 avonden een leip mooie vuurwerkshow, quad rijden, zwembad, en natuurlijk erg lekker weer!
stukken beter als ik heb gehoord dat et hier was
enigste nadeel was het hoge gehalte tuig en paupers daar... daar stond echter wel een hoog gehalte lekkere wijven tegenover (waar onze groep helaas weinig mee gedaan heeft)