Jaa die Italiaanse mooiboy zal denk ik de nummers van laatste 15 min niet overtreffenOlijfboompje wrote:We hebben iig een heldige afsluiter, waarschijnlijk heldiger als Tatanka vanavond.Squirrie wrote:20 minuten geleden zou die stoppen.. Maar hij blijft maar een 'laatste' nummer draaien![]()
Gezellig zo
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat is impossible.Squirrie wrote:Jaa die Italiaanse mooiboy zal denk ik de nummers van laatste 15 min niet overtreffenOlijfboompje wrote:We hebben iig een heldige afsluiter, waarschijnlijk heldiger als Tatanka vanavond.Squirrie wrote:20 minuten geleden zou die stoppen.. Maar hij blijft maar een 'laatste' nummer draaien![]()
Gezellig zo
Ze kunnen beter Jeffrey daar neer zetten haha!
Haha ja
Het mooiste is nog Jefrey er neerzetten met de tracklist van Robert
Pas alleen niet bij het thema van vanavond, maar zou wel vet zijn geweest
Het mooiste is nog Jefrey er neerzetten met de tracklist van Robert
Dat zou helemaal baas zijnSquirrie wrote:Haha ja![]()
Het mooiste is nog Jefrey er neerzetten met de tracklist van Robert![]()
Door een internetfaal heeft die z'n setje niet af kunnen maken!
Halverwege het nummer was ineens alles offline, hij en de muziek..
Ik denk dat Tatanka dus het laatste nummer beter zal gaan doen dan Skitzo, maja.. Je komt niet alleen voor het laatste nummer, en Skitzo heeft rest van de tijd goed gedraaid
Dat wordt nog een strijd.. Ik heb me notitieblokje al klaarliggen voor vanavond om aantekeningen te maken en ik zal morgen de uitslag bepalen van wie er beter was..
Skitzo is al klaar en kan rustig gaan slapen, Tatanka kan alvast beginnen met z'n teennagels lakken en op naar Zaandam te komen 
Ik denk dat Tatanka dus het laatste nummer beter zal gaan doen dan Skitzo, maja.. Je komt niet alleen voor het laatste nummer, en Skitzo heeft rest van de tijd goed gedraaid
Dat wordt nog een strijd.. Ik heb me notitieblokje al klaarliggen voor vanavond om aantekeningen te maken en ik zal morgen de uitslag bepalen van wie er beter was..
Squirrie wrote:Door een internetfaal heeft die z'n setje niet af kunnen maken!Halverwege het nummer was ineens alles offline, hij en de muziek..
Ik denk dat Tatanka dus het laatste nummer beter zal gaan doen dan Skitzo, maja.. Je komt niet alleen voor het laatste nummer, en Skitzo heeft rest van de tijd goed gedraaid![]()
Dat wordt nog een strijd.. Ik heb me notitieblokje al klaarliggen voor vanavond om aantekeningen te maken en ik zal morgen de uitslag bepalen van wie er beter was..Skitzo is al klaar en kan rustig gaan slapen, Tatanka kan alvast beginnen met z'n teennagels lakken en op naar Zaandam te komen
Tatanka kan alvast terug naar whereever he came from.
No way dat hij binnen het concept van Bass Academy past tenzij hij spulletjes uit den oude doos gaat halen, maar dat gaat hij niet doen.
I know that for sure!
Daan wees maar niet bang, ik zal alles noteren!
Kunnen we er zondag rustig voor geen zitten en mag jij je aansluiten bij de jurytafel.
Kunnen we er zondag rustig voor geen zitten en mag jij je aansluiten bij de jurytafel.
Een soort Idols, maar dan anders.Squirrie wrote:Daan wees maar niet bang, ik zal alles noteren!![]()
Ja er komt binnenkort hele site overOlijfboompje wrote:Een soort Idols, maar dan anders.Squirrie wrote:Daan wees maar niet bang, ik zal alles noteren!![]()
Uiteraard telt nog steeds je eigen mening, jij staat er zelf tenslotte. Maar zo kan er een mooi overzicht worden gemaakt!
Binnnekort meer info hierover, hier alvast de link:
www.christian-en-daniel-de-beoordelaars.nl
Goeie morgen
We zijn weer lekker aant werk hier
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!hardaddict wrote:Goeie morgen![]()
-
S
Mag je de iPod van je 9-jarig oppaskindje jailbreaken, staat er Neophyte - Decibel Anthem 2008 op
. Vind je opeens ook promo's van oude NC platen haha
.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
stefaneke wrote:Mag je de iPod van je 9-jarig oppaskindje jailbreaken, staat er Neophyte - Decibel Anthem 2008 op. Vind je opeens ook promo's van oude NC platen haha
.
-
S
Grappige is, is dat het de jump mix is van het 2004 anthem hahaRamirez wrote:stefaneke wrote:Mag je de iPod van je 9-jarig oppaskindje jailbreaken, staat er Neophyte - Decibel Anthem 2008 op. Vind je opeens ook promo's van oude NC platen haha
.
Goede muziek keuze dus, wordt nog een grote!
dawasiknie wrote:Ik ben een moederneukende huis hond.
Goeiemorgen.
TiMOTHYb wrote:dawasiknie wrote:Ik ben een moederneukende huis hond.![]()
Goeiemiddag.
-
B
Willy? Ben jij dat?dawasiknie wrote:Ik ben een moederneukende huis hond.
-
S
Op zoek naar een degelijke, nieuwe telefoon met een 1-jarig abbonement 
iPhone, anders ga je er spijt van krijgen.stefaneke wrote:Op zoek naar een degelijke, nieuwe telefoon met een 1-jarig abbonement
Ik ga even lekker rond scheuren in de sportauto 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
net weer even gedaan maar dan geen sportautoroberttt wrote:Ik ga even lekker rond scheuren in de sportauto
discoauto mijn oren trillen nog van de subwoofer
beter komt er een bak regen uit vallen vanavond, geen zin om te werken 
-
C
ouders weg... net gedouchet
what to do?
what to do?