You need to learn recognize trolls.Skedoedelefloeps wrote:Deze jongen weet niets van afvallen
Laat me ff weten of dat lukt.hardaddict wrote:Pff, een vriend van mij naar de organisatie van de zwarte cross gemaild of er volgend jaar een hardstyle area komt, en blijven volhouden dan dat lukt![]()
FAIL
Ik wou net zeggen, in Vragender(Ligt 1km naast de Zwarte Cross) wordt er op de kermis / optocht alleen maar hardstyle gedraaid.Skedoedelefloeps wrote:Achterhoek/oosten van het land is 7/10 mensen fan van hardstyle, ze kunnen niet achterblijven muhahahaha
Ja maar het past gewoon niet bij het concept van zwarte crossRamirez wrote:Ik wou net zeggen, in Vragender(Ligt 1km naast de Zwarte Cross) wordt er op de kermis / optocht alleen maar hardstyle gedraaid.Skedoedelefloeps wrote:Achterhoek/oosten van het land is 7/10 mensen fan van hardstyle, ze kunnen niet achterblijven muhahahaha
Kun je wel zeggen maar wat doet een JunkieXL op de Zwarte Cross?hardaddict wrote:Ja maar het past gewoon niet bij het concept van zwarte crossRamirez wrote:Ik wou net zeggen, in Vragender(Ligt 1km naast de Zwarte Cross) wordt er op de kermis / optocht alleen maar hardstyle gedraaid.Skedoedelefloeps wrote:Achterhoek/oosten van het land is 7/10 mensen fan van hardstyle, ze kunnen niet achterblijven muhahahaha
Nog nooit geweest zeker.Skedoedelefloeps wrote:Agh Zwarte Cross is sowieso faal.
Je moet ook niet voor de muziek naar zwarte cross gaan, maar voor de sfeer en het gebeurenRamirez wrote:Nog nooit geweest zeker.Skedoedelefloeps wrote:Agh Zwarte Cross is sowieso faal.
Vind je ook iets wél leuk?Skedoedelefloeps wrote:Agh Zwarte Cross is sowieso faal.
Echt hè. Ach, dat krijg je als je alleen maar binnen zit.Pommer wrote: Vind je ook iets wél leuk?
Waarom is dat hier niet?Ramirez wrote:wordt er op de kermis / optocht alleen maar hardstyle gedraaid.
In het zuiden schreeuwen ze kut, in het oosten niet...Pommer wrote:Vind je ook iets wél leuk?Skedoedelefloeps wrote:Agh Zwarte Cross is sowieso faal.Gewoon heel veel bier zuipen en heel veel kut roepen
Veel plezier!Kevin-Raw wrote:Nou me laatste berichtje op Hardtraxx, jullie zullen me 2 weken moeten missen![]()
![]()
pfff wordt nu al gek , dat ik dalijk alles moet gaan terug lezen![]()
Veel plezier allen op Bass acedemy/tomorrowland/dominator!![]()
Over 3,5 uurtjes vertrekt het vliegtuig!!
hardaddict wrote:Veel plezier!Kevin-Raw wrote:Nou me laatste berichtje op Hardtraxx, jullie zullen me 2 weken moeten missen![]()
![]()
pfff wordt nu al gek , dat ik dalijk alles moet gaan terug lezen![]()
Veel plezier allen op Bass acedemy/tomorrowland/dominator!![]()
Over 3,5 uurtjes vertrekt het vliegtuig!!