Pfff, die film, kan niet meer naar dat Duits luisteren zonder te denken aan Nackt. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Dit hebben jullie niet van mij maar eh, bellyboner dot com schijnt wel een grappige site te zijn alsmede imswinging dot com.
Ik denk dat ik die maar niet ga bekijken :')Banaanslak wrote:Dit hebben jullie niet van mij maar eh, bellyboner dot com schijnt wel een grappige site te zijn alsmede imswinging dot com.
Weet niet of je de klusjesmannen ooit al had gezien, heb me laatst blauw gellachen om die 2Iris93 wrote:Ik denk dat ik die maar niet ga bekijken :')Banaanslak wrote:Dit hebben jullie niet van mij maar eh, bellyboner dot com schijnt wel een grappige site te zijn alsmede imswinging dot com.
Klusjesmannen!
HELDEN, Wie hier niet om kan laggen heeft simpel weg geen zielParvuz wrote:Klusjesmannen!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Giro 555, de zielige afrikaantjes reclame 
Die deleted scenes zijn ook vet.
"Hee deleted scenes, ik zien jullie wel!"
"Hee deleted scenes, ik zien jullie wel!"
Dit dusQnalQut wrote:Lekker slapen... 4:30 gaat het wekkertje weer af![]()
Weltrusten!
maar ff een koud biertje voor de smaak.. 
Hahaha die in de mcdonaldshardaddict wrote:HELDEN, Wie hier niet om kan laggen heeft simpel weg geen zielParvuz wrote:Klusjesmannen!
me = slapen
half 6 gaat het wekkertje
weltrusten!
half 6 gaat het wekkertje
weltrusten!
Truste!Pommer wrote:me = slapen
half 6 gaat het wekkertje![]()
weltrusten!
-
A
En zo sta je naast Biscuit, kijken hoe hdhessel staat te raggen in een halfvolle tent
-
B
Zou maar een kurk in je achterste doen..Almighty wrote:En zo sta je naast Biscuit, kijken hoe hdhessel staat te raggen in een halfvolle tent
-
C
Heuy ben ik weer van avondje bouwen..
altijd leuk om te eindige met bier en frikandellen
altijd leuk om te eindige met bier en frikandellen
klusjesmannen
bij de walibi met dat kinderfeestje, raad is wie der ook is, adolf hitler: EIN VOLK EIN REICH EIN FUHRER! schreeuwt ie dan in de prullenbak 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Het frituurpannetje gaat gewoon nog even aan
-
B
Dikkie dikHoofdcoach wrote:Het frituurpannetje gaat gewoon nog even aan
-
S
Sow, we gaan weer lekker werken!
stefaneke wrote:Sow, we gaan weer werken!
Nog 157 dagen!!!!
En dan is het Kerstmis
En dan is het Kerstmis
Pommer wrote:stefaneke wrote:Sow, we gaan weer werken!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Morgen

-
E
Banaanslak wrote:Zou maar een kurk in je achterste doen..Almighty wrote:En zo sta je naast Biscuit, kijken hoe hdhessel staat te raggen in een halfvolle tent
Chukkels wrote:Nog 157 dagen!!!!![]()
En dan is het Kerstmis

@ banaanslak: ik neuk geen jongens.
@chukkels: heb je wat op ofzo dat je staat te tellen hoelang t nog duuurt voor t kerstmis is??