Ik doe het met plezier en het is niet zover van huis.Martin wrote: Belangrijk dat je dit ook bij houd
het enige minpuntje is dat het geen brood op de planken legt, maar ja zoals ik al zei ik doe het met plezier.
Ik doe het met plezier en het is niet zover van huis.Martin wrote: Belangrijk dat je dit ook bij houd
Dus braaf doen jongetjesoostzaner wrote:oostzaner wrote:dus voor deze dagen staan jullie onder mijn hoede.Ik heb het druk met stage. Ik ben 2 dagen per week vrij en voor de rest zit ik even tussendoor op Hardtraxx.Martin wrote:En er is weer controleoostzaner wrote:ik ben er weer voor de aankomende 2,5 dag.
heb je het ook druk met stage? dat je maar 2 dagen op hardtraxx kan?echte_oostzaner wrote:co-co-co-co-cocaine motherfuckers!
achja je hebt er later wat aan heoostzaner wrote:Ik doe het met plezier en het is niet zover van huis.Martin wrote: Belangrijk dat je dit ook bij houd![]()
het enige minpuntje is dat het geen brood op de planken legt, maar ja zoals ik al zei ik doe het met plezier.
Nooit dus.oostzaner wrote:wanneer Hardtraxx super groot is en een eigen kantoorpand heeft met Jor-D in zn directeursstoel.
probeer de verleiding te weerstaan jongemanechte_oostzaner wrote:co-co-co-co-cocaine motherfuckers!
have fun!katamaran wrote:Jongens, ik ben morgenvroeg tot zondag weg. Veel plezier hier en maak het niet te gek. En maak Biscuit ook niet te gek. Want je weet het nooit.
Ajuus!
Biscuit leest dat ik weg ga en hij is direct weer online, haha. Maar bedankt.biscuit wrote:have fun!katamaran wrote:Jongens, ik ben morgenvroeg tot zondag weg. Veel plezier hier en maak het niet te gek. En maak Biscuit ook niet te gek. Want je weet het nooit.
Ajuus!![]()
nee ik ben rustig.
ben bang van welNando wrote:He's coming after you!
Film gaat lekker zeg, bijna afgelopen helaasMartin wrote:ja stukjesDream Chaser wrote:Iemand anders nog Rise of the Footsoldier aan het kijken?
Wat een film zeg!
donders ziek
Dit las ikOlijfboompje wrote:Ik heb je lul 30000000 keer geknuffeld
What the fuck.Iris93 wrote:Dit las ikOlijfboompje wrote:Ik heb je lul 30000000 keer geknuffeld
En jij weet slechts de helft van hetgene wat er is gebeurdIris93 wrote:Dit las ikOlijfboompje wrote:Ik heb je lul 30000000 keer geknuffeld
Of je ziet dingen die je wilt zien...Iris93 wrote:Hahahaha..
Soms zie je rare dingen
Hmm nee,Jor-D wrote:Of je ziet dingen die je wilt zien...Iris93 wrote:Hahahaha..
Soms zie je rare dingen
Hier blijf ik nog wel wat minuten extra voor wakkerBanaanslak wrote:View on YouTube
Awwww yeah