Jammer dit. Jij doet het ook met iedereenOlijfboompje wrote:Het zijn dan toch bruine lokken, daar doelde ik meer op.
Toch vind ik dit een erg lieve opmerking van je.
Ik vond je op Knock Out ook een waardevolle toevoeging aan mijn liefdesleven
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
HET is een hoer.dawasiknie wrote:Jammer dit. Jij doet het ook met iedereenOlijfboompje wrote:Het zijn dan toch bruine lokken, daar doelde ik meer op.
Banaanslak wrote: Kak, vind het zelf altijd irritant als mensen reageren met 1 emoticon. Maar kan het lekker toch niet laten:
Als je maar weet dat jij de enige bent in mijn roodkleurige hartjedawasiknie wrote:Jammer dit. Jij doet het ook met iedereenOlijfboompje wrote:Het zijn dan toch bruine lokken, daar doelde ik meer op.
Jij doet mijn hartje eeuwig harder kloppen
-
S
FH2hardaddict wrote:Heuj fijn BF2 start niet meer op
fh2?????????????stefaneke wrote:FH2hardaddict wrote:Heuj fijn BF2 start niet meer op
-
T
Weer iets geleerd vandaagkatamaran wrote:De duistere kant is dat ze onschuldige dieren eten, maar dan ook alle dieren. Zelfs Afrikaanse negers. De leuke kant is dat ze al dood zijn. Want gieren zijn immers aaseters, net als de hyena, de garnaal en de komodo-varaan overigens. Maar dat terzijde.Banaanslak wrote:Beide!
Give me the hard kicksTiMOTHYb wrote:Hahah dan ben je echt niet goed in je bol.Dream Chaser wrote:We houden allemaal van melodieuze kicks tochTiMOTHYb wrote:Zit ze niet in het beste kicks topic?
BAM.
Onder je hol bedoel je? (sorry kon het niet laten)
Ben nu ook gauw weer weg hier
Piaaa wrote:Onder je hol bedoel je? (sorry kon het niet laten)
Scherp
hahahahahhaha ik ben ff 2 uurtjes weg maar ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen hier op hardtraxx om verhalen in het zever topic
echt te lachwekkend soms

echt te lachwekkend soms
We are here for your entertainmentMartin wrote:hahahahahhaha ik ben ff 2 uurtjes weg maar ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen hier op hardtraxx om verhalen in het zever topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt te lachwekkend soms![]()
Daar geloof ik niks van. Ik dacht dat wat wij hadden op Defqon écht was...Olijfboompje wrote:Als je maar weet dat jij de enige bent in mijn roodkleurige hartje![]()
thank youOlijfboompje wrote:We are here for your entertainmentMartin wrote:hahahahahhaha ik ben ff 2 uurtjes weg maar ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen hier op hardtraxx om verhalen in het zever topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i love you all
Haha, laffe opmerking maken en gelijk weer aftaaien 
Dat was ook echt.dawasiknie wrote:Daar geloof ik niks van. Ik dacht dat wat wij hadden op Defqon écht was...Olijfboompje wrote:Als je maar weet dat jij de enige bent in mijn roodkleurige hartje![]()
Ik heb je niet voor lul 30000000 keer geknuffeld
-
S
View on YouTubehardaddict wrote:fh2?????????????stefaneke wrote:FH2hardaddict wrote:Heuj fijn BF2 start niet meer op
-
E
you mean: we love to entertain you?Olijfboompje wrote:We are here for your entertainmentMartin wrote:hahahahahhaha ik ben ff 2 uurtjes weg maar ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen hier op hardtraxx om verhalen in het zever topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slecht.
Ik heb een lijst gemaakt die ik oook spoedig zal gebruiken.
zoiets als Schindler`s list.
er staan 12 namen op waarvan 1 dame die zich snel omhoog heeft gewerkt tot spamster.
die 12 namen zal ik een voor een afschieten.
ik heb al een idee hoe ik t ga doen. voorlopig zullen julllie niks van mij horen.
en ik meen het nu serieus.
ik ben zeer kwaad. nog zullen jullie niks hiervan merken.
Last edited by En-er-gy on 18 Jul 2011 22:34, edited 1 time in total.
biscuit wrote:you mean: we love to entertain you?Olijfboompje wrote:We are here for your entertainmentMartin wrote:hahahahahhaha ik ben ff 2 uurtjes weg maar ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen hier op hardtraxx om verhalen in het zever topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slecht.
er staan 12 namen op waarvan 1 dame die zich snel omhoog heeft gewerkt tot spamster.
ik heb al een idee hoe ik t ga doen. voorlopig zullen julllie niks van mij horen.
sorry
we wachten af
Uuuh nee...biscuit wrote:you mean: we love to entertain you?Olijfboompje wrote:We are here for your entertainmentMartin wrote:hahahahahhaha ik ben ff 2 uurtjes weg maar ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen hier op hardtraxx om verhalen in het zever topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slecht.
Dat bedoelde ik niet.
Waarom ga je die twaalf afschieten dan?
Sta ik op die lijst?
Dat hoop ik voor je, was anders toch best zonde van je tijd.Olijfboompje wrote:Dat was ook echt.dawasiknie wrote:Daar geloof ik niks van. Ik dacht dat wat wij hadden op Defqon écht was...Olijfboompje wrote:Als je maar weet dat jij de enige bent in mijn roodkleurige hartje![]()
Ik heb je niet voor lul 30000000 keer geknuffeld
Want volgens mij heb jij op een gegeven moment meer aan mij gehangen dan dat je wat anders deed haha. Mooi was dat
TBS aub.... preventiefbiscuit wrote:
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Haha baas, overigens klopt wat Daniel zegt gewoon 
Vet, sta ik erop?
Wel bovenaan hoop ik.
_dp_ wrote:TBS aub.... preventiefbiscuit wrote:

MOET NIET... DE MENSEN VAN HARDTRAXX DOOD MAKEN...