Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p

Ja!!!!tommetjeuh wrote:ik heb ook een mooiboy foto, ben ik nu cool?Skedoedelefloeps wrote:Meteen respect op mn mooiboy foto
Oh jammertommetjeuh wrote:@ Pommer
oooh haha, neegeen geld voor vervoer + munten.. en heb mn free ticket aan iris gegeven
Marc dutrouxroberttt wrote:Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p
Julian Wendlerroberttt wrote:Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p
Kijk nou maar uit met die sex gerelateerde opmerkingen voor hs97 weer geactiveerd wordt.Olijfboompje wrote:Oi, die was wel redelijk hard manTiMOTHYb wrote:Ik had gehoopt dat je wel blij zou zijn dat eindelijk iemand je eens serieus namOlijfboompje wrote: Was maar een grapje man
Wel fijn om te weten dat je mij serieus wilt nemen![]()
dan eens het bestand voor slaapmodus verwijderen en opnieuw proberen.Inemiene wrote:Dat is het probleem net !biscuit wrote:1. sluit hardtraxx afInemiene wrote:Ik ben moe
2. sluit de computer af.
3. ga liggen.
4. sluit uwe ogen.
5. ga in slaap-modus.(start-->slaapstand)
Ik heb het al geprobeerd, half uurtje gaat het goed, word ik weer wakker
yes we kunne weer bakkeleien met next visual studioMicrosoft wrote: Visual Studio LightSwitch 2011 Is Coming July 26
Serieus ik wou precies hetzelfde postenBanaanslak wrote:Marc dutrouxroberttt wrote:Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p
als je r+r is back bij zet weltommetjeuh wrote:ik heb ook een mooiboy foto, ben ik nu cool?Skedoedelefloeps wrote:Meteen respect op mn mooiboy foto
nee het is niet ver reizen maar ik heb met bank en contant bij elkaar nu precies 11 euroPommer wrote:Oh jammertommetjeuh wrote:@ Pommer
oooh haha, neegeen geld voor vervoer + munten.. en heb mn free ticket aan iris gegeven
Is het ver reizen voor jou dan?
En ik had me free ticket ook weggegooid maar chukkels heeft er mss nog 1 voor je
Banaanslak wrote:Marc dutrouxroberttt wrote:Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p
Haha jij ook meteen met zo'n reactie he lauwroberttt wrote:En je hebt skedoedelelele als vriend XD daar gaat ze anonimiteit
STFU.Pommer wrote:Serieus ik wou precies hetzelfde postenBanaanslak wrote:Marc dutrouxroberttt wrote:Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p
Ik laat mij toch alleen maar door jou nemenTiMOTHYb wrote: Kijk nou maar uit met die sex gerelateerde opmerkingen voor hs97 weer geactiveerd wordt.
Je had ook alleen mij als vriendje moeten houdenSkedoedelefloeps wrote:Haha jij ook meteen met zo'n reactie he lauwroberttt wrote:En je hebt skedoedelelele als vriend XD daar gaat ze anonimiteit![]()
dit was idd een slecht idee
EpischBanaanslak wrote:Marc dutrouxroberttt wrote:Hoe heet biscuit ook alweer in het echt? :p
Ja eigenlijk wel, nu weten we alles van jeSkedoedelefloeps wrote:Haha jij ook meteen met zo'n reactie he lauwroberttt wrote:En je hebt skedoedelelele als vriend XD daar gaat ze anonimiteit![]()
dit was idd een slecht idee
Quoted for truth.Olijfboompje wrote:Ik laat mij toch alleen maar door jou nemenTiMOTHYb wrote: Kijk nou maar uit met die sex gerelateerde opmerkingen voor hs97 weer geactiveerd wordt.![]()