Orka's zijn echt gemeen
Pommer wrote:Orka's zijn echt gemeen
oooh jeee, pommer zit weer in zn eigen wereldje..
Pommer wrote:Orka's zijn echt gemeen
Nee ik kijk national geografic aangezien er geen kut op tv isQnalQut wrote:Pommer wrote:Orka's zijn echt gemeen
![]()
oooh jeee, pommer zit weer in zn eigen wereldje..
Pommer wrote:Nee ik kijk national geografic aangezien er geen kut op tv isQnalQut wrote:Pommer wrote:Orka's zijn echt gemeen
![]()
oooh jeee, pommer zit weer in zn eigen wereldje..![]()
Maar die orka's vallen dus zeehonden aan maar doden ze niet gelijk, ze laten ze gewoon doodbloedden zodat het ze minder energie kost
STAN- wrote:No shit, sherlock
het is beter dat over je fiets lullen, dan dat ze over je lul fietsen...hardaddict wrote:Je kunt beter pijpen mollen dan mollen pijpen
Ruben Nicolai.robkuh1990 wrote:Elke wasbeer heeft een staart... marrree niet elke staart heeft een wasbeer
Beter een gat in je broek dan een broek in je gatQnalQut wrote:het is beter dat over je fiets lullen, dan dat ze over je lul fietsen...hardaddict wrote:Je kunt beter pijpen mollen dan mollen pijpen
letterlijk 9 min geleden ook gepostPiaaa wrote:Je kunt beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
Wat een programma was dat tochParvuz wrote:Ruben Nicolai.robkuh1990 wrote:Elke wasbeer heeft een staart... marrree niet elke staart heeft een wasbeer
Sorry, ik heb een leven en hou niet alles bijb-ram wrote:letterlijk 9 min geleden ook gepostPiaaa wrote:Je kunt beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
En daarom ga je ook in op een kettingpost die je wel gelezen moet hebben, om tot deze opmerking te komen, anders had je hem immers niet geplaatst.Piaaa wrote:Sorry, ik heb een leven en hou niet alles bijb-ram wrote:letterlijk 9 min geleden ook gepostPiaaa wrote:Je kunt beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
gast het waren 3 posts boven de jouwe.. dat is gewoon in 1 oogopslag te zien zonder te scrollen, en je vind dat je geen leven hebt als je die hebt gelezen?Piaaa wrote:Sorry, ik heb een leven en hou niet alles bijb-ram wrote:letterlijk 9 min geleden ook gepostPiaaa wrote:Je kunt beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
WhahaPiaaa wrote:Sorry, ik heb een leven en hou niet alles bij
Waarschijnlijk doelt hij dat hij een ander leven heeft gehad dan nomale mensen. De meeste mensen met een normaal leven hebben immers leren lezen op de basisschool.tommetjeuh wrote: gast het waren 3 posts boven de jouwe.. dat is gewoon in 1 oogopslag te zien zonder te scrollen, en je vind dat je geen leven hebt als je die hebt gelezen?
Een leven in z'n eigen wereldjeChukkels wrote:Waarschijnlijk doelt hij dat hij een ander leven heeft gehad dan nomale mensen. De meeste mensen met een normaal leven hebben immers leren lezen op de basisschool.tommetjeuh wrote: gast het waren 3 posts boven de jouwe.. dat is gewoon in 1 oogopslag te zien zonder te scrollen, en je vind dat je geen leven hebt als je die hebt gelezen?