dan gaat daantje dood 
roberttt wrote:dan gaat daantje dood
roberttt wrote:dan gaat daantje dood
Mijn vriendin zou mij denk idd wel op een pijnlijke manier omleggen nadat ik haar weer liefde heb gegeven.roberttt wrote:dan gaat daantje dood
hardstylelover1997 wrote:dat zou zielig zijn voor danielKevin-Raw wrote:*vriendin van daniel kijkt stiekem mee op hardtraxx, en ziet.......*(beter voor mij dan nog steeds no kans maar toch)
Olijfboompje wrote:Mijn vriendin zou mij denk idd wel op een pijnlijke manier omleggen nadat ik haar weer liefde heb gegeven.roberttt wrote:dan gaat daantje dood
maar als je haar liefde geeft kan ze dat niet meer navertellen toch, everyone winsOlijfboompje wrote:Mijn vriendin zou mij denk idd wel op een pijnlijke manier omleggen nadat ik haar weer liefde heb gegeven.roberttt wrote:dan gaat daantje dood
slimtommetjeuh wrote:maar als je haar liefde geeft kan ze dat niet meer navertellen toch, everyone winsOlijfboompje wrote:Mijn vriendin zou mij denk idd wel op een pijnlijke manier omleggen nadat ik haar weer liefde heb gegeven.roberttt wrote:dan gaat daantje dood
Nee, haar geef ik liefde waarvan ze kan genietentommetjeuh wrote:maar als je haar liefde geeft kan ze dat niet meer navertellen toch, everyone winsOlijfboompje wrote:Mijn vriendin zou mij denk idd wel op een pijnlijke manier omleggen nadat ik haar weer liefde heb gegeven.roberttt wrote:dan gaat daantje dood
tommetjeuh wrote:hardstylelover1997 wrote:![]()
Zoiets zou mij overkomen ja
Doe maar zo!STAN- wrote:No shit, sherlock
ik pak ff bijroberttt wrote:stoer heSTAN- wrote:No shit, sherlock
Golden TulipParvuz wrote:Woew aanstaand weekend weekendje weg met mn meisje! Ik wist wel dat we weg gingen maar niet waar heen. Was een verrassing voor mij haha. Ze zei alleen dat het iets met voetbal te maken had. Mja dat kan van alles zijn.Nou heeft ze me het dus gister verteld; we gaan naar hotel dat vast zit aan stadion van Roda JC haha. Fijn 2 uur rijden voor dat we er zijn. haha. Agja, Limburg is een keer wat anders. haha. Heb er wel zin in.