Jeej morgen werken van 12 tot 8 lekker uitslapon!
What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?
Zelfs Jor-D snapt er geen hol van.. en dan is het echt mis..
Zo moeilijk is het niet .. Blame IT on Irisrobkuh1990 wrote:What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?
Er was eens een relatie.robkuh1990 wrote:What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?

Laat ik het zo zeggen: ik hoor liever het verhaal van de "betrokkenen" dan dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Hier komt m'n zin weer: heb wel wat beters te doenrobkuh1990 wrote:What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?
Ben je ook nog veels te jong voorRAW-vizion wrote:Damn.. precies als je iets OT wilt posten is het Relatie topic dicht
Jor-D wrote:Laat ik het zo zeggen: ik hoor liever het verhaal van de "betrokkenen" dan dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Hier komt m'n zin weer: heb wel wat beters te doenrobkuh1990 wrote:What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?
Jor-D wrote:Laat ik het zo zeggen: ik hoor liever het verhaal van de "betrokkenen" dan dat ik het zelf maar moet uitzoeken. Hier komt m'n zin weer: heb wel wat beters te doenrobkuh1990 wrote:What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?
Waarom gaat het weer over mij.robkuh1990 wrote:Wacht wacht wacht..
Nando en Iris hadden iets?
Dat ging uit..
Nando nam inimienie?
problem, HT?
Volgens wie?roberttt wrote:Ben je ook nog veels te jong voorRAW-vizion wrote:Damn.. precies als je iets OT wilt posten is het Relatie topic dicht
Waarom denk je?Nando wrote:Waarom gaat het weer over mij.
Mijn vriendin?roberttt wrote:Jou vriendin had bitch fight met olijf zijn chick
Ieniemiene is olijf's?roberttt wrote:Jou vriendin had bitch fight met olijf zijn chick
Vertel.robkuh1990 wrote:Waarom denk je?Nando wrote:Waarom gaat het weer over mij.
Nee, zijn vriendin!RAW-vizion wrote:Mijn vriendin?roberttt wrote:Jou vriendin had bitch fight met olijf zijn chick
oke nuOlijfboompje wrote:Nee, zijn vriendin!RAW-vizion wrote:Mijn vriendin?roberttt wrote:Jou vriendin had bitch fight met olijf zijn chick

Ja ik dacht al wel weer dat het mijn schuld zou worden, omdat ik mn hersens gebruik.roberttt wrote:Zo moeilijk is het niet .. Blame IT on Irisrobkuh1990 wrote:What in Zhe fuckness is er gebeurt in het relatie-topic?
Jonge Nando heeft er niks mee te maken, laat hem er lekker buiten..roberttt wrote:Van nando