Mac OS X 10.7 je een ipad geeft?
Jezus, m'n macbook is precies zoals een ipad
Jezus, m'n macbook is precies zoals een ipad
brak?Almighty wrote:Terug uit Renesse, jezus wat een week
hardstylelover1997 wrote:ik hoop dat het blijft regenen waarom echt geen idee wat wel zo is k wou dat ik wat te doen had kan alleen computeren al mijn vrienden zijn op vakantieVik wrote:Beter stopt het is heel snel met regenen.. Dan kan ik vanavond lekker op stap.
haha ja hier heb ik wel aardig wat tijd aanbesteed vandaagbiscuit wrote:hardstylelover1997 wrote:ik hoop dat het blijft regenen waarom echt geen idee wat wel zo is k wou dat ik wat te doen had kan alleen computeren al mijn vrienden zijn op vakantieVik wrote:Beter stopt het is heel snel met regenen.. Dan kan ik vanavond lekker op stap.![]()
wij zijn er toch
behoorlijk... Die clubs daar zijn pas leuk na een aantal baco's.Iris93 wrote:brak?Almighty wrote:Terug uit Renesse, jezus wat een week
Haha ik ga er ook heen, en ben er al een x geweest.Almighty wrote:behoorlijk... Die clubs daar zijn pas leuk na een aantal baco's.Iris93 wrote:brak?Almighty wrote:Terug uit Renesse, jezus wat een week
Zal ook wel weer niet :')Pommer wrote:Haha ik ga er ook heen, en ben er al een x geweest.Almighty wrote: behoorlijk... Die clubs daar zijn pas leuk na een aantal baco's.
Ik weet niet of je op duin en strand zat? ik heb me prima vermaakt in die disco op de camping altijd (was wel altijd zo lam als wat maarja)
Nop, Club Four in Renesse zelf. Jeugdcampings als Duin en Strand heb ik trauma's aan opgelopen. NOOIT MEER.Pommer wrote:Haha ik ga er ook heen, en ben er al een x geweest.Almighty wrote:behoorlijk... Die clubs daar zijn pas leuk na een aantal baco's.Iris93 wrote: brak?
Ik weet niet of je op duin en strand zat? ik heb me prima vermaakt in die disco op de camping altijd (was wel altijd zo lam als wat maarja)
Op vakantie mag hetIris93 wrote:Zal ook wel weer niet :')Pommer wrote:Haha ik ga er ook heen, en ben er al een x geweest.Almighty wrote: behoorlijk... Die clubs daar zijn pas leuk na een aantal baco's.
Wanneer mag het voor jou niet?Pommer wrote:Op vakantie mag hetIris93 wrote:Zal ook wel weer niet :')Pommer wrote: Haha ik ga er ook heen, en ben er al een x geweest.
Heb ik al gehad, en dat was 5 uurhardaddict wrote:Op vakantie denk ik altijd dat ik alles kan maken, probeer je ouders dan maar is uit te leggen dat je om 1 uur op het pliesie buro zit en of ze je ff kunt ophalen
Pommer wrote:Heb ik al gehad, en dat was 5 uurhardaddict wrote:Op vakantie denk ik altijd dat ik alles kan maken, probeer je ouders dan maar is uit te leggen dat je om 1 uur op het pliesie buro zit en of ze je ff kunt ophalen![]()
@ Iris
Ik ben geen alcoholist ofzoAlleen in het weekend een borrel en bij gelegenheden
![]()
Maar ik ga slapen, morgen wrs van 0600 tot 2200 werken![]()
trusteee
Veel plezier!93Wesley93 wrote:Bam. Ik ben slapen en morgen 10 daagjes weg naar Lloret.![]()
Rustig aan volk.
trustekatamaran wrote:Ik ga ook pitten, morgen laatste keer dit jaar naar school, even rapport op halen en wat dingen regelen voor werkweek naar Madrid volgend jaar.
Trusteeee
GORDELTESTrobkuh1990 wrote:Goeienavond... net me pa opgehaald met 2 collegas van feestje...
had er een z'n gordel niet om.. die heeft dus kopsteun gekopt (stuk of 3x)