Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Olijfboompje schreef:
Parvuz schreef:
Okee, nja vrienden van mij hebben iPhone en volgens mij een HTC dus die kunnen wel whatsapp gebruiken. Dus verder hoef ik niet veel mensen te smsen. :P Alleen mn vrienden en mn vriendin. En die keer dat ik mn ma moet smsen kan wel uit de bundel haha. En eerste jaar is 50% korting en met BB plus is dat dus eerst 22 euro per maand en tweede jaar 37 euro ofzo.

Dan heb je jouw abonnement beter voor elkaar dan het mijne hahahaha xd

Volgens mij krijg ik voordeel omdat ik al 2 jaar abo van Vodafone heb. :P Had ik gewonnen kneiter veel smsjes per maand voor 2 jaar lang 50% korting, samen met een of andere samsung die ik gelijk weer verkocht heb. :P Dus heb nu oude telefoon met goedkoop abotje. Maar wil nu toch telefoon met internet erop. :P En denk dat BlackBerry Torch wel geschikt is.

Chill hoor :D
Ik vind hem wel geschikt, dat kan ik je meegeven :P
Alleen ik ben geen meester opt gebied van mobiele telefoons, daar moet ik ook eerlijk in zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Wil het niet voor je verpesten maar Blackberry is echt een kut telefoon. Heb een Bold 9780 (zelfde besturingssysteem als de Torch) sinds vorig jaar december en hij frustreert me tot op het bot. Weet niet wat je nu hebt maar het was vanaf mijn iPhone 3G echt een enorme stap terug qua techniek.

- De App store stelt echt geen klote voor en barst van de commerciele apps die er puur zijn om het bedrijf van de app te promoten met al die reclames in de apps.
- Browsen gaat vervelend. Inzoomen werk vaak niet goed waardoor je het soms 5 keer opnieuw moet proberen.
- Loopt vaak zonder reden vast.
- Camera stelt slecht scherp.
- Toetsenbord slijt snel.
- Ping is overrated en doet niet onder voor Whatsapp.

Moet ik doorgaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:49 

Hardtraxxer

Ik heb voor 250 nieuw in doos(was nog niet eens opengemaakt) samsung galaxy s kunne kopen alleen nog ff een sim-only abonnement er bij nemen
van een collega over gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wil het niet voor je verpesten maar Blackberry is echt een kut telefoon. Heb een Bold 9780 (zelfde besturingssysteem als de Torch) sinds vorig jaar december en hij frustreert me tot op het bot. Weet niet wat je nu hebt maar het was vanaf mijn iPhone 3G echt een enorme stap terug qua techniek.

- De App store stelt echt geen klote voor en barst van de commerciele apps die er puur zijn om het bedrijf van de app te promoten met al die reclames in de apps.
- Browsen gaat vervelend. Inzoomen werk vaak niet goed waardoor je het soms 5 keer opnieuw moet proberen.

Ik heb nu een simpele LG. Zonder internet of iets. :P En iPhone neem ik sws niet zonde van t geld en heb al iPod Toch dus om nou 2 van bijna dezelfde apparaten te nemen zie ik niet zo zitten. Het schijnt dat de Torch een ander stuurprogramma dan de bold heeft. Dat de camera niet zo goed is boeit me niet. :P En ik snap wel dat als je eerst een iPhone had dat het een stap terug is. iPhone wint geen smartphone van volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Torch heeft inderdaad een ander stuurprogramma dan de Bold 9700 maar niet dan de 9780. :)

Verder blijft het puur mening welke smartphone het beste is. Het zal altijd Apple vs. HTC/Samsung/etc blijven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:53 

page 666
we're doomed
wah-wah-wah!

ME GUSTA
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Ik heb nergens last van? :P

Misschien ben ik gewoon een geduldig persoon.
Ik vind het design iig wel een pluspunt van de Torch.
Gaaf uiterlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:54 

Hardtraxx Addict

evil page :evil:

en ik ben weg verjaardag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:55 

Martin schreef:

ik wilde net hetzelfde posten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:56 

Bierkoning

Martin schreef:

Dan post ik maar niks nu

oh kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Martin schreef:

ik wilde net hetzelfde posten :P

ik was je voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:05 

Hardtraxxer

Nog niks van gemerkt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Torch heeft inderdaad een ander stuurprogramma dan de Bold 9700 maar niet dan de 9780. :)

Verder blijft het puur mening welke smartphone het beste is. Het zal altijd Apple vs. HTC/Samsung/etc blijven. :P

Ik heb een iphone 3G en die loopt echt heel vaak vast, verder lange laadtijden. 3 keer niks dus ik zou volgende keer een htc of blackberry nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:13 

Hardtraxxer

Mijn moeder kwam net mijn kamer binnenlopen denk dat the evil page heeft toegeslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Deze post is gewoon omdat ik deel uit wil maken van pagina 666 :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:14 

Bierkoning

hardaddict schreef:
Mijn moeder kwam net mijn kamer binnenlopen denk dat the evil page heeft toegeslagen

Wattan was je aant fappeng?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:19 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
hardaddict schreef:

Wattan was je aant fappeng?

Nee dat doet ze normaal nooit, mijn kamer binnen lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Met een Blackberry kun je wel mooie foto's in de spiegel maken die je dan kunt bewerken en op Hyves kunt zetten!!!11!

-.-

Nee zo'n BB lijkt me toch echt 3 keer niks. Iphone 4 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Dakpan schreef:

Met een Blackberry kun je wel mooie foto's in de spiegel maken die je dan kunt bewerken en op Hyves kunt zetten!!!11!

-.-

xd
Lijkt mij sterk dat iedereen daarom een BB neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:23 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
PierrePruuk schreef:
Dakpan schreef:

-.-

xd
Lijkt mij sterk dat iedereen daarom een BB neemt.

Nee met een black berry kun je pingen en dat schijnt SPECIAAL te zijn, en je kunt je ping nummer in je hyves naam zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Blackberry verouderde troep! Neem iets van android of desnoods een iphone.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Jullie doen wel generaliseren to the max zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Kom op geef toe, echt ALLE sletjes die je in een willekeurige kroeg/discotheek ziet lopen hebben zo'n ding. En 95% ervan heeft hem alleen omdat de rest hem ook heeft.

En ik generaliseer niet, want mensen met vooroordelen zijn dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jullie doen wel generaliseren to the max zeg :P

Nee zij noemen feiten op :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:29 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Kom op geef toe, echt ALLE sletjes die je in een willekeurige kroeg/discotheek ziet lopen hebben zo'n ding. En 95% ervan heeft hem alleen omdat de rest hem ook heeft.

En ik generaliseer niet, want mensen met vooroordelen zijn dom.

Klopt, en ze lopen er ook 24/7 mee rond
Vorige  1 ... 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic