Hadden we niet ook een pokemon topic 
Niet dat ik weetkatamaran wrote:Hadden we niet ook een pokemon topic
Niet dat ik weetkatamaran wrote:Hadden we niet ook een pokemon topic
Uhu...katamaran wrote:Hadden we niet ook een pokemon topic
Robert bumpt hem zie ik.robkuh1990 wrote:Uhu...katamaran wrote:Hadden we niet ook een pokemon topic
GTFO!mrazura wrote:Iemand die vette house muziek heeft? Miss paar youtube linkjes ofzo met mixtapes.
HOUSEChukkels wrote:GTFO!mrazura wrote:Iemand die vette house muziek heeft? Miss paar youtube linkjes ofzo met mixtapes.
Vette melodie ook dus niet alleen piepjes.Negert wrote:HOUSEChukkels wrote:GTFO!mrazura wrote:Iemand die vette house muziek heeft? Miss paar youtube linkjes ofzo met mixtapes.. Wat versta je onder vette house muziek mrazura?
CongratzChukkels wrote:Het is officieel! Ik ben over!![]()
Ja man, thanksNegert wrote:View on YouTubemrazura wrote:
Vette melodie ook dus niet alleen piepjes.
View on YouTube
Zoiets?
Boeiend, binnen is binnen! Trouwens, als ik mijn gemiddelde lijst kijk kom ik uit op gemiddeld een 7. Dat is alle cijfers bij elkaar, dus jahOlijfboompje wrote:Hoeveel zesjes?
Heb hem zelf.Parvuz wrote:Hmm niet zo lang gewerkt vandaag. T was te rustig door t klote weer. Agja.
Heeft iemand ervaring met BlackBerry Torch?
Geen probleemParvuz wrote:Oke. Goed om te horen.
View on YouTubemrazura wrote:Ja man, thanksNegert wrote:View on YouTubemrazura wrote:
Vette melodie ook dus niet alleen piepjes.
View on YouTube
Zoiets?![]()
Heb je nog meer?
Ik denk dat ik die Torch neem met abo met niet zo veel smsjes per maand, omdat mn vriendin ook een blackberry neemt binnenkort. En dan heb ik toch niet zo veel smsjes nodig.Olijfboompje wrote:Geen probleemParvuz wrote:Oke. Goed om te horen.![]()
Happy to help out a fellow human
Ik heb hetzelfde gedaanParvuz wrote:Ik denk dat ik die Torch neem met abo met niet zo veel smsjes per maand, omdat mn vriendin ook een blackberry neemt binnenkort. En dan heb ik toch niet zo veel smsjes nodig.Olijfboompje wrote:Geen probleemParvuz wrote:Oke. Goed om te horen.![]()
Happy to help out a fellow humanEn zolang ik dat wel nodig heb doe ik de verdubbelaar wel aan van vodafone.
Dan heb je jouw abonnement beter voor elkaar dan het mijne hahahahaParvuz wrote:Okee, nja vrienden van mij hebben iPhone en volgens mij een HTC dus die kunnen wel whatsapp gebruiken. Dus verder hoef ik niet veel mensen te smsen.Alleen mn vrienden en mn vriendin. En die keer dat ik mn ma moet smsen kan wel uit de bundel haha. En eerste jaar is 50% korting en met BB plus is dat dus eerst 22 euro per maand en tweede jaar 37 euro ofzo.
Volgens mij krijg ik voordeel omdat ik al 2 jaar abo van Vodafone heb.Olijfboompje wrote:Dan heb je jouw abonnement beter voor elkaar dan het mijne hahahahaParvuz wrote:Okee, nja vrienden van mij hebben iPhone en volgens mij een HTC dus die kunnen wel whatsapp gebruiken. Dus verder hoef ik niet veel mensen te smsen.Alleen mn vrienden en mn vriendin. En die keer dat ik mn ma moet smsen kan wel uit de bundel haha. En eerste jaar is 50% korting en met BB plus is dat dus eerst 22 euro per maand en tweede jaar 37 euro ofzo.