Plaatjes aan het proberen te draaien met keizer patt 
Zijn jullie vriendjes ofzowrote:Plaatjes aan het proberen te draaien met keizer patt
Zijn jullie vriendjes ofzowrote:Plaatjes aan het proberen te draaien met keizer patt
in de zin van... er zit een lijn in en alles draait zoals het moetwrote:wis niet dat keukens konden lopenwrote:Net terug van werken... helse avond, keuken liep voor geen meter :|
pff ik moet nog beginnen joh,wrote:Weer klaar met werken
Zou er geen sarcasme aanwezig zijn in de post van C-Mind?wrote:in de zin van... er zit een lijn in en alles draait zoals het moetwrote:wis niet dat keukens konden lopenwrote:Net terug van werken... helse avond, keuken liep voor geen meter :|
was echt geen enkele communicatie... bestellingen liepen vast... ben allang blij dat ik spoelkeuken draai
Sowieso, volgende week gaan we bij mij spelenwrote:Zijn jullie vriendjes ofzowrote:Plaatjes aan het proberen te draaien met keizer patt![]()
Mag ik ook komenwrote:Sowieso, volgende week gaan we bij mij spelenwrote:Zijn jullie vriendjes ofzowrote:Plaatjes aan het proberen te draaien met keizer patt![]()
dat klinkt zooo verkeerdwrote:Sowieso, volgende week gaan we bij mij spelenwrote:Zijn jullie vriendjes ofzowrote:Plaatjes aan het proberen te draaien met keizer patt![]()
Bij mij ben je altijd welkom hoor!wrote:Triest hoor
wrote:Maar uitloggen bij hyves kan niet bij chukkels thuis
View on YouTubewrote:wrote:Maar uitloggen bij hyves kan niet bij chukkels thuis
idd
Whaaaaaa!wrote:Emre is back! Hij reageerde gister op een bericht van mij op Youtube, en hij zag er nogal boos uit![]()
![]()
Hij noemde mij een fagg, en ik moest terug naar die kut-hardtraxx![]()
consider it donewrote:eigenlijk moeten we van hem een meme maken
wrote:consider it donewrote:eigenlijk moeten we van hem een meme maken
hebben we picas van hem dan?wrote:consider it donewrote:eigenlijk moeten we van hem een meme maken
wrote:hebben we picas van hem dan?wrote:consider it donewrote:eigenlijk moeten we van hem een meme maken