dat je stratenmaker moet wordenwrote:wat bedoel je?wrote:stratenmaker?wrote:gvd, dat baantje als koerier is ook al niet meer beschikbaar
dat wordt dus orderspicken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dan moet ik maar een assistent inhurenwrote:Sommige mistten een coach, net als een spelersgroep zonder coach werd het dus onrustig, ze mistten gewoon een hoofdcoach.wrote:Ben ff een dag niet op HT, is de hele pleuris uitgebroken
Open maar geen topic om een solicitatie te beginnenwrote:Dan moet ik maar een assistent inhurenwrote:Sommige mistten een coach, net als een spelersgroep zonder coach werd het dus onrustig, ze mistten gewoon een hoofdcoach.wrote:Ben ff een dag niet op HT, is de hele pleuris uitgebroken
misschien kan er hier iemand een open solicitatie doen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nee ik durf niks meer te openen vandaagwrote:Open maar geen topic om een solicitatie te beginnenwrote:Dan moet ik maar een assistent inhurenwrote: Sommige mistten een coach, net als een spelersgroep zonder coach werd het dus onrustig, ze mistten gewoon een hoofdcoach.
misschien kan er hier iemand een open solicitatie doen
-
E
ze mogen jouw PM`en als ze intresse hebben in de vacature.
met Curriculum Vitae als PDF bestandje. en een begeleidende brief waarom(motivering)
met Curriculum Vitae als PDF bestandje. en een begeleidende brief waarom(motivering)
-
E
nope. vertel je probleem eens dan helpen wij je graag verder 
Nja heb wel allemaal rare topics voorbij zien komen voor als je dat bedoelt..wrote:Doet hardtraxx bij jullie ook raar?
-
E
Kasper: Wie is Lydia? dat t je zus is weet ik allang maar vertel? 
ja dat heb ik al zon 26x gedaanwrote:Gewoon je pagina opnieuw laden
ja ook al opnieuw internet opgestart
Ff je cache legen.wrote:ja dat heb ik al zon 26x gedaanwrote:Gewoon je pagina opnieuw laden
speciale lay out denk ikwrote:ja dat heb ik al zon 26x gedaanwrote:Gewoon je pagina opnieuw laden
-
S
CTRL + F5
of F13
of F13
Hoofdcoach, ik solliciteer naar de functie van assistent coach 
Dankje ctrl+f5 werkte 
weer een ervaring rijker
weer een ervaring rijker
Oh no, dat wordt een ramp.wrote:Hoofdcoach, ik solliciteer naar de functie van assistent coach
Dan solliciteer ik wel.
wrote:Oh no, dat wordt een ramp.wrote:Hoofdcoach, ik solliciteer naar de functie van assistent coach
Dan solliciteer ik wel.
Ze kiezen geen van julie maar mij
Ik ben getraind in martial arts dus mijn cv is toppie.