Olijfboompje geeft mij altijd dingen waardoor ik juist ga dansen hoor 
alle koptelefoons en oordopjes kapot
zelfs die van mijn telefoon nu
lol hoezo dat dan?wrote:gvd geen muziek luisteren
alle koptelefoons en oordopjes kapot![]()
nouja ik had een koptelefoon van de actionwrote:lol hoezo dat dan?wrote:gvd geen muziek luisteren
alle koptelefoons en oordopjes kapot![]()
door de regen? of zomaar?
dat zegt al wel genoeg hewrote:van de action
4 euro maar heeft het toch 4 maand vol gehouden ofzowrote:dat zegt al wel genoeg hewrote:van de action
goedkoop, ,maar geen kwaliteit
Dan heb jij wel hele slechte gedachten of ervaringen. Ik heb nog geen enkele Fast Forward mee gemaakt die een saai effect hadwrote:Kut FF, saaaaaaaaai
Ja ik heb ze nog nooit gehad, dus daarom saaiwrote:Dan heb jij wel hele slechte gedachten of ervaringen. Ik heb nog geen enkele Fast Forward mee gemaakt die een saai effect hadwrote:Kut FF, saaaaaaaaai
Jij doet mee met een groene versie van je avatar op Q-Baaswrote:Ja ik heb ze nog nooit gehad, dus daarom saaiwrote:Dan heb jij wel hele slechte gedachten of ervaringen. Ik heb nog geen enkele Fast Forward mee gemaakt die een saai effect hadwrote:Kut FF, saaaaaaaaai
stratenmaker?wrote:gvd, dat baantje als koerier is ook al niet meer beschikbaar
dat wordt dus orderspicken
Ik mis Shiverzwrote:Wat maken DBSTF toch heerlijke platen zeg. Decibel Anthem remix, Crank, Together, Guilty, We Be Kickin Bass, Keep it coming, Our Way, Total Eclipz, Kingdom, Loopmachine, Ride With Uz, The Essence of Sound, Ultimate High, Dreamers of Dreams, Tegnology, The Nature of Our Mind, Part of The Hard, Evolutionz, Revelation, Underground Tacticz, Let Me Tell You, Peace at Last, Sound of Goodbye, Wor Coz I'm Hard, The Human Soul, Magical Mystery, Decade of Dedication, Madhouse, Alone, Creation of Life, MMA, SOT, Stronger, Rock Diz, Other Wordz, Music is Why, Speed of Sound, Here It Comes, Existence,
![]()
![]()
![]()
![]()
wat bedoel je?wrote:stratenmaker?wrote:gvd, dat baantje als koerier is ook al niet meer beschikbaar
dat wordt dus orderspicken
Ja nu wel ja, we mogen niets meerwrote:Tis hier wel gelijk dood en dood saai he.
Ik ben niet gelovig xDwrote:Zo mag ik verblijd melden dat ik mij verheug op het moment dat er enkele leden onder ons zwaare waarschuwingen zo-ook bans zullen krijgen, en daar toe tot het moment zal wachten wat Jor-D ons brengt.
Wanneer?wrote:Zo mag ik verblijd melden dat ik mij verheug op het moment dat er enkele leden onder ons zwaare waarschuwingen zo-ook bans zullen krijgen, en daar toe tot het moment zal wachten wat de heer ons brengt.