Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:44 

Donateur

Ja er wordt over gepraat, maar jullie stellen je wel behoorlijk aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ik benn het met skedoelde eens, er wordt de laatste tijd echt absurd veel gepost over drugs.
met name door olijfboom en chukkels.
van mij mogen jullie wel een waarschuwing van jor-d krijgen.

Ga alsjeblieft janken zeg! >.< Waar slaat deze reactie op? Mensen een warn proberen aan te smeren, omdat er schadeloze reacties worden gegeven. En schelden en afkraken wat de mens wél raakt is dat wél correct, of ander off-topic geblaat? Bij jou is de degelijkheid ver te zoeken. De verbannen smiley zou hier perfect van toepassing zijn... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:47 

Artiest

Daniel... wat moet ik nu doen? :lol:
Jullie moeten zelf inzien dat er redelijk vaak buiten het drugs topic om over drugs wordt gepraat en dan gaat het er niet om of het discussies zijn over welke pil het beste is, maar gewoon om simpele dingen als uberhaupt drugs betrekken bij iets wat er totaal los van staat.
Als jullie dat ontkennen is dat zoiets als ik ga ontkennen dat ik veel in discussies verwikkeld raak, of dat ik koppig ben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Clowns die vragen om aandacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:49 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Jullie moeten zelf inzien dat er redelijk vaak buiten het drugs topic om over drugs wordt gepraat en dan gaat het er niet om of het discussies zijn over welke pil het beste is, maar gewoon om simpele dingen als uberhaupt drugs betrekken bij iets wat er totaal los van staat.
Als jullie dat ontkennen is dat zoiets als ik ga ontkennen dat ik veel in discussies verwikkeld raak, of dat ik koppig ben. :lol:

Dunno, whatever you feel like.
Ik zei toch dat ik je vaker ging proberen te irriteren :P

Ik ontken dat :cool:
Start the wars xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Face it, drugs is een hot item in het leven. Overal waar je komt wordt drugs gebruikt. (Bijna) iedereen gebruikt het. Daarom is het ook niet erg om er over te praten, dan wel over te discusseren. Dat er op sommige posts synische of sarcastische drugsgerelateerde reacties komen, is dan een logisch vervolg. Ook wordt er veel muziek-gerelateerde reacties gepost bij posts die daar ook helemaal niets mee te maken hebben. Dit is het off-topic gedeelte. Deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:53 

Artiest

Chukkels schreef:

Face it, drugs is een hot item in het leven. Overal waar je komt wordt drugs gebruikt. (Bijna) iedereen gebruikt het. Daarom is het ook niet erg om er over te praten, dan wel over te discusseren. Dat er op sommige posts synische of sarcastische drugsgerelateerde reacties komen, is dan een logisch vervolg. Ook wordt er veel muziek-gerelateerde reacties gepost bij posts die daar ook helemaal niets mee te maken hebben. Dit is het off-topic gedeelte. Deal with it.

Seks is normaal in het leven, ik zie niet iedereen met een vriendin bij een fest topic aan komen lopen met hoe hard hij z;n vriendin gaat neuken?
Drugs is simpelweg NIET normaal in het leven, wellicht voor jou, maar voor genoeg mensen hier niet. Dus als mensen in feest topics, foto topics, genietmomentje topics etc. aan komen wandelen met drugs gesprekken vind ik dat op den duur irritatie opwekken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

He Robin, ik ga neuken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:59 

Artiest

Zo blij dat ik een kruisje zie met "afbeelding" maar zo gaat dit topic weer gesloten worden he :lol:
Zever topic #3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:00 

Donateur

Het is ook nooit goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:00 

Donateur

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
*huillachpoppetje*

wil jij bweren dat er niet veel op drugs gepraat wordt dan?

overigens is een waarschuwing wel iets anders als een ban he

Ik ontken het zeker niet, maar je houd het toch niet tegen. Als je het over feesten heb, en vooral de genres hardstyle / hardcore kan drugs gewoon niet missen. Kijk zelf op een feest, je kan er gewoon niet om heen. Een opmerking op ze tijd ken best wel, ik snap al het gezeur hier niet zo over drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Zo blij dat ik een kruisje zie met "afbeelding" maar zo gaat dit topic weer gesloten worden he :lol:
Zever topic #3

xd xd xd xd

Epic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:03 

Drugs is simpelweg NIET normaal in het leven, wellicht voor jou, maar voor genoeg mensen hier niet. Dus als mensen in feest topics, foto topics, genietmomentje topics etc. aan komen wandelen met drugs gesprekken vind ik dat op den duur irritatie opwekken ja.

+1

Chukkels schreef:

Dat neemt niet af van het feit dat dit geen drugsforum is en je daar dan ook niet over moet praten.
Daar zijn topics voor en als je dat niet snapt ga je maar lekker naar partyflock.

en natuurlijk: niks persoonlijks.

@Kevin:
in feest topics een paar posts, ok, maar er staat tegenwoordig overal shit over drugs. en dat is geoon irritant. ik heb niks tegen drugs, maar wel tegen al die irritante drugs posts hier op et forum, in niet gerelateerde topics
zelfde geld overigens voor sex posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Partyflock is wel voor drugs bedoeld xd

Dan kan je nog beter naar een drugsforum of Erowid verwijzen.
Ah, fuck, waarom doe ik dit nu weer :(

Donateur

Jonge waar moet je dan over praten, ik ga toch ook niet janken over alles...
Als seks ook al niet mag, saai leven.
:/

Hardtraxx Veteran

kutzooi, ik kan 1 dag in de week ongeveer de tour volgen.. krijgen we morgen kijkers voor ons huis..(staat te koop)
moet ik dus de tuin gaan doen, met allemaal onkruid tussen de stoeptegels etc.. :slow: dag tour

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Boefje ben je ook he :/ Foei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Seks is normaal in het leven, ik zie niet iedereen met een vriendin bij een fest topic aan komen lopen met hoe hard hij z;n vriendin gaat neuken?

Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd, tabak is maatschappelijk geaccepteerd, en zelfs blowen is (bijna) geaccepteerd. Dus ja, drugs is normaal in het leven. En seks is iets privé. Iets tussen 2 mensen (of met jezelf of een groep) en ondanks dat het normaal is, is niet iedereen zo openlijk om er op een forum over te praten over de ervaringen. Maar toch worden seks-grapjes (en nieuwsitems) hier veel geposts, ook in off-topic. Dus je punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Inderdaad, ik ben echt een boefje.
He, zo noemt een zeker iemand mij ook waar ik hier niet over ga posten anders worden mensen boos! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Inderdaad, ik ben echt een boefje.
He, zo noemt een zeker iemand mij ook waar ik hier niet over ga posten anders worden mensen boos! >.<

Pff dacht ik weer even uniek te zijn tssssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Dan zou je anale seks met mij moeten hebben.
Dat is het enige wat zij nog niet doet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:14 

Donateur

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Ik moet je dan helaas teleurstellen daar doe ik niet aan. Voor de blondjes in de fotos hierboven maak ik overigens misschien wel een uitzondering met wat drank op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:16 

Hardtraxx Elite

Vroeger werd men eerder vader of moeder dan nu, omdat de jeugd meer homo trekjes heeft. Hoezo nou in de aars :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Ik moet je dan helaas teleurstellen daar doe ik niet aan. Voor de blondjes in de fotos hierboven maak ik overigens misschien wel een uitzondering met wat drank op.

Ik kan mijn haar ook blond verven en tieten kweken voor je :love:
Vorige  1 ... 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic