Goeiesmorgensss.
gruwelijke koppijn, bijna niet geslapen, bloedneuzen, loopneuzen
het enigste pluspuntje is dat ik niet ziek ben tijdens mn vakantie
thx, ik zal et nodig hebbenwrote:Agosiee.Beterschap!
Zijn van die dikke kokers, die mislukt uit de machine zijn gekomen, en dus een scherp randje hebben. Deze scherpe randen moet ik glad schurenwrote:Haha oke, jah ik kan me dat echt ff niet inbeelden nu wat dat voor werk is![]()
Als je eenmaal een goede houding vindt dan valt het idd wel mee. Goeie houding/techniek vinden is erg belangrijk.wrote:Ik weet wel dat je van 10 uur lang kippen snijden ook niet echt vrolijk wordtAl heb ik nu wel een beetje goeie houding en manier van snijen gevonden zodat ik wat minder last krijg van me rug en polsen
?wrote:Wejo, drugs is zo lauw, ik neem het wel elke dag mensen!
Jullie moeten het allemaal nemen, worden we allemaal keigave hippies en junkies!
Ik ga het er gewoon om doen.wrote:?wrote:Wejo, drugs is zo lauw, ik neem het wel elke dag mensen!
Jullie moeten het allemaal nemen, worden we allemaal keigave hippies en junkies!![]()
Tour-tijd!
Daar doe ik het ook voor.wrote:Drugs... meervoud Daniel, dus "Drugs zijn zo lauw...."
Snap het wel hoor, dat het een keer gebeurt is niet erg, maar je ziet heel vaak dezelfde mensen gewoon uit het niets met zoiets komen. Vinden ze het grappig om erover te beginnen ofzo of als iemand zegt "even pilletje tegen de hoofdpijn" 5 seconde later 3 mensen die het hebben over pep of hoe die shit heten magwrote:Daar doe ik het ook voor.wrote:Drugs... meervoud Daniel, dus "Drugs zijn zo lauw...."
Onder de mierenneukers onder ons.
Al dat gezanik alst woordje ''pillen'' of whatever een keertje valt. Het is een openbaar forum mensen, loop niet zo te zaniken.
Jij mag mij best laten zien waar dat is gepostwrote:Snap het wel hoor, dat het een keer gebeurt is niet erg, maar je ziet heel vaak dezelfde mensen gewoon uit het niets met zoiets komen. Vinden ze het grappig om erover te beginnen ofzo of als iemand zegt "even pilletje tegen de hoofdpijn" 5 seconde later 3 mensen die het hebben over pep of hoe die shit heten magwrote:Daar doe ik het ook voor.wrote:Drugs... meervoud Daniel, dus "Drugs zijn zo lauw...."
Onder de mierenneukers onder ons.
Al dat gezanik alst woordje ''pillen'' of whatever een keertje valt. Het is een openbaar forum mensen, loop niet zo te zaniken.dat kan best irritant zijn.
*huillachpoppetje*wrote:Ik benn het met skedoelde eens, er wordt de laatste tijd echt absurd veel gepost over drugs.
met name door olijfboom en chukkels.
van mij mogen jullie wel een waarschuwing van jor-d krijgen.
Doe dat!wrote:Het spijt me dat ik niets af weet van drugs, hoe kan ik zo'n blunder maken. Moge God mij neerslaan met almachtige hand.
Ik ga niet op zoek naar posts speciaal om te bewijzen dat het wel eens uit de hand loopt, dat kun je niet ontkennen want dat is gewoon een feit.
En waar post ik dat?wrote:Ik benn het met skedoelde eens, er wordt de laatste tijd echt absurd veel gepost over drugs.
:')wrote:Ik benn het met skedoelde eens, er wordt de laatste tijd echt absurd veel gepost over drugs.
wil jij bweren dat er niet veel op drugs gepraat wordt dan?wrote:*huillachpoppetje*