wrote:noooo, gister keek ik de freaknacht en dit is de zomerhit van 2011! View on YouTube
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Doe mij dan maar toeter toeter met Romana op de scooter.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Doe mij dan maar toeter toeter met Romana op de scooter.
Haha ach hiermee worden ze paar keer uitgenodigd bij dat shownieuws en al die walgelijke andere programma´s en dan hoor je dr gelukkig niks meer van. Ik gun het ze wel het lijkt ook niet alsof ze 100% zijn namelijk.wrote:wrote:Doe mij dan maar toeter toeter met Romana op de scooter.die clip + nummer kan je niet serieus nemen
begin nu aan mijn tiende achtereenvolgende family guy aflevering
moet tot september wachten op de nieuwe dus dan maar alles van voor af aan

-
G
stiekem weten we het allemaal: rinus is een dikke pooier en hosselt chicks als in die clipwrote:wrote:Doe mij dan maar toeter toeter met Romana op de scooter.die clip + nummer kan je niet serieus nemen
southpark ook pas octoberwrote:Ja man echt kut dat het zo lang duurt vordat ze weer verder gaanHeb ook alle Family Guy Star Wars afleveringen weer gekeken omdat ik een tekort aan Family Guy had
Tuurlijk, je kent me tochwrote:hehe niet te veel drinken hè!wrote:Drank is ingekocht, cdtjes zijn gemaakt, alles is klaargezet, ik ben klaar voor het feestje![]()
Spakenburg natuurlijkwrote:Waar is dat feestje?....wrote:Drank is ingekocht, cdtjes zijn gemaakt, alles is klaargezet, ik ben klaar voor het feestje![]()
Mss kom ik jullie allen nog wel even vergezellen om een uurtje of 3, ligt aan m'n toestand
-
C
Haren doen, oorbellekes zoeken, ketting om en vol gas naar de klote op feest van een 50-jarig bestaand Bloemencorso Buurtschap..
Zit veel jeugd bij waaronder paar dj's... 2 hardstyle 1 hardcore... wordt nog lachen met al die oudjes.

Zit veel jeugd bij waaronder paar dj's... 2 hardstyle 1 hardcore... wordt nog lachen met al die oudjes.
-
G
wrote:Ik over 5 min ook nog thuis
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Damesvoetbal, de man-bear-pigs van Duitsland tegen de kleine sojabonen van Japan... wie zal dit toch winnen.
Veel plezier!wrote:Nou boyz laatste post in 3 weken, spreek jullie na Dominator![]()
Al voel ik me niet echt bepaald aangesproken haha.
wrote:wrote:Ik ook net 5 min weer thuis
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
japanse dames gewoon gewonnen ook van die halve mannen van Duitsland...
Vrouwen voetbal is zo walgelijk echt niet om aan te zien. Doodsverveling hierzo pfffff.wrote:japanse dames gewoon gewonnen ook van die halve mannen van Duitsland...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Haje gekeken dan?wrote:Vrouwen voetbal is zo walgelijk echt niet om aan te zien. Doodsverveling hierzo pfffff.wrote:japanse dames gewoon gewonnen ook van die halve mannen van Duitsland...
Ik vond de Japanse dames sterk verdedigen hoor, kunnen sommige manen puntje aan zuigen en de goal was niet verkeerd. Hoewel vrouwenvoetbal over algemeen dramatisch is, dat wel.
Damn wat heb ik nu op dit moment een behoefte om keihard los te gaan.
Nee maar ik had wel Zweden tegen Colombia ofzo gezien tijdje geleden en daarbij laat ik het graagwrote:Haje gekeken dan?wrote:Vrouwen voetbal is zo walgelijk echt niet om aan te zien. Doodsverveling hierzo pfffff.wrote:japanse dames gewoon gewonnen ook van die halve mannen van Duitsland...
Ik vond de Japanse dames sterk verdedigen hoor, kunnen sommige manen puntje aan zuigen en de goal was niet verkeerd. Hoewel vrouwenvoetbal over algemeen dramatisch is, dat wel.
wrote:Damn wat heb ik nu op dit moment een behoefte om keihard los te gaan.
Hier ben je meer dan welkom om los te gaan
Nog 1 weekje en dan gelukkig Free Festival.wrote:wrote:Damn wat heb ik nu op dit moment een behoefte om keihard los te gaan.
Normaal was ik ieder weekend dag en nacht hier in de stad aan het zuipen.
En de laatste tijd werk ik vrijdag/zaterdag/zondag ong 30 a 40 uur en ga ik daarna naar huis, even computeren, biertje erbij en dan slapen.
En dat biertje hoef ik na de helft al niet meer.
Het enige dat me nog kan boeien zijn feesten, echt erg..
Je moet ook whiskey drinken doe ik ook, bier is niet goed voor je.wrote:Nog 1 weekje en dan gelukkig Free Festival.wrote:wrote:Damn wat heb ik nu op dit moment een behoefte om keihard los te gaan.
Normaal was ik ieder weekend dag en nacht hier in de stad aan het zuipen.
En de laatste tijd werk ik vrijdag/zaterdag/zondag ong 30 a 40 uur en ga ik daarna naar huis, even computeren, biertje erbij en dan slapen.
En dat biertje hoef ik na de helft al niet meer.
Het enige dat me nog kan boeien zijn feesten, echt erg..
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Whiskey is idd veel beter voor je 
Daar ga ik al van over mn nek na 1 slok sinds Defqon haha.
Net als Bacardi Razz 7up, dat dronk ik altijd weg bij de vleet. Nu 1 slok en ik hoef niet meer
Net als Bacardi Razz 7up, dat dronk ik altijd weg bij de vleet. Nu 1 slok en ik hoef niet meer
De vleet?wrote:Daar ga ik al van over mn nek na 1 slok sinds Defqon haha.